Gå til innhold

Migrene med alvorlig aurafase...

Anbefalte innlegg

Gjest Boblefisk

Heihei!

Skriver bare igjen for å fortelle at jeg mest sannsynligvis har fått migrene med alvorlig aurafase.

Måtte slutte med p-pillen og begynne med minipillen. Har tatt blodprøver etc idag. CT på onsdag. Og muligens MR og nevrologiske undersøkelser på nyåret. Så nå blir jeg i hvert fall fullt utredet!

Takk for alle som ga hjelp og støtte :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211039-migrene-med-alvorlig-aurafase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Jeg har hatt migrene siden første anfall i 1993, og har 1-5 anfall per måned. Disse anfallene er "normal" migrene, men jeg har i tillegg migrene med aura ca 3-6 ganger i året. Da opplever jeg det samme som du gjorde midt i julehandelen. Det er fint at du kommer deg til utredning, og det er viktig at du har en fastlege som har kunnskaper om migrene. Det er ikke alle som har det. Det tar tid å finne riktig medisin som hjelper dine anfall, og det er sjelden nok med én type medisin. Jo mer du selv lærer deg om sykdommen din, jo bedre stilt er du for å forebygge anfall. www.migrene.no er et sted å begynne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...