Ønsker dere alle en Fredelig jul.
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
Blir man litt bortskjemt når man går i behandling til psykiater/psykolog versus til samtale i kommunen?
AnonymBruker,
- 9 svar
- 114 visninger
-
- 5 svar
- 67 visninger
-
- 30 svar
- 391 visninger
-
- 6 svar
- 105 visninger
-
- 9 svar
- 190 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.