Gå til innhold

Gir du julegave til avisbudet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest svaksterk

Julegave til avisbudet?? Hva med postbudet da`?? *skikkelig urettferdig* !!!!

Nei, det gjør jeg ikke og ikke tenker jeg begynne med det heller. Jeg får ikke julegave av mine kunder. (med et par unntak)

Hehe... ser for meg det stakkars postbudet...

*han snudde duknakket og gråt en liten skvett da han oppdaget av avisbudet hadde fått gave og ikke han. Bak postkassen sto avisbudet og geipte*

Gjest Persille

Hvis postbudet klarer å legge riktig post i riktig postadresse, så vil jeg vurdere en aldri så liten julegave

Har du noen gang opplevd det?

Riktig post til riktig adresse over tid? En gang innimellom kanskje....

Da jeg flyttet til eksen - så flyttet de hele familien min (mor, far, søstre) til ham også, da jeg flyttet fra ham flyttet til de hele blokka (!) hans til mitt nye hus...

Og han får fortsatt post til meg :)

Annonse

Nei,l for faen! Har sendt SÅ mange klager i år på drittbudet, at det er ikke aktuelt engang!

Trodde ikke sånt var vanlig engang, jeg?

jeg har absolutt ikke inntrykk av at det er vanlig. Tror ikke jeg engang har hørt om noen som HAR gjort det (unntatt foreldrene til Flystripa, da! *he he*)

Og vi har ikke trøbbel med verken avisbud eller postbud, men gave er uaktuelt lell.

Postmannen får det meste her han ;-)

Har en mann som pendler, så postmannen kan brukes til deg meste ..... selvfølgelig skal han få julegave også ..... hmmmmm ny truse kanskje.

" så postmannen kan brukes til deg meste ..... selvfølgelig skal han få julegave også ..... hmmmmm ny truse kanskje."

Gaven til postmannen er ny truse...til deg, da? :-)

".............................................."

Gjest svaksterk

Postmannen får det meste her han ;-)

Har en mann som pendler, så postmannen kan brukes til deg meste ..... selvfølgelig skal han få julegave også ..... hmmmmm ny truse kanskje.

*lol*

Jeg liker å ha deg her, spriter opp du ;-)

Action:)

(men nå ødelegger jeg vel litt av actionen kunne blitt da, det gjør ikke noe, for jeg skal snart ut, hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...