Gå til innhold

I magen min bor det


annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En lillesøster er som bestilt, det ja :-)

Men jeg er tennelig glad for at du tok feil...

He he, litt glad jeg tok feil jeg også. Det skinte vel gjennom at du syntes det var nok med en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, litt glad jeg tok feil jeg også. Det skinte vel gjennom at du syntes det var nok med en :-)

Det var det der med å bli trebarnsmamma som skurret i mine ører, ja. Greit nok at noen gærninger selv velger å få tre jenter, men det passer slett ikke for alle :-/

Men flyfly og jeg har blitt enige om at andre svangerskap er mye verre enn første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det der med å bli trebarnsmamma som skurret i mine ører, ja. Greit nok at noen gærninger selv velger å få tre jenter, men det passer slett ikke for alle :-/

Men flyfly og jeg har blitt enige om at andre svangerskap er mye verre enn første...

Jeg er visst en av de gærne ;-)

Mitt andre svangerskap var forøvrig det letteste fra og med andre trimester. Håp for deg også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst en av de gærne ;-)

Mitt andre svangerskap var forøvrig det letteste fra og med andre trimester. Håp for deg også da :-)

Mon tro om det var deg jeg hadde i tankene da jeg valgte formuleringen...

Formen de siste dagene har vært helt fin, så jeg har tro på at det blir bra en stund framover nå. Og det kicket jeg fikk på ultralyden i dag kan jeg leve lenge på - det var utrolig herlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Åå, så koselig!! Jeg må visst pusse litt mer på krystallkula mi ;-)

Jeg tipper storesøster er kjempeglad fordi det er en jente i magen din :-)

Her iler jeg inn og tar som avtalt min del av skylden...

Godt for annegunn at det ikke er tvillinger, men du så moro om vi hadde fått rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Gratulerer! :-) Jeg skulle også få en jente, og var på ultralyd maaange ganger i løpet av svangerskapet. Alle sa at det var ei lita tulle der inne.

Det ble en gutt, hehe.

Det opplevde vi også! Vi ventet en lillesøster helt han kom, alle ultralydene sa det samme.

Men heldigvis hadde vi forberedt storesøster på at det kunne være en lillebror også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her iler jeg inn og tar som avtalt min del av skylden...

Godt for annegunn at det ikke er tvillinger, men du så moro om vi hadde fått rett :-)

Takk for skylddelinga:-)

Gid vi hadde hatt rett. Nå har vi nok mista litt troverdighet her inne *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Takk for skylddelinga:-)

Gid vi hadde hatt rett. Nå har vi nok mista litt troverdighet her inne *sukk*

Nå våger jeg snart ikke hjelpe folk å finne fjernkontroller heller :-(

Vi bør vel ligge lavt litt.

Men moro var det å spå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...