Gå til innhold

piske krem for hand


alannia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, det har jeg gjort flere ganger...i min ungdom ;)

Men tunga rett i munnen altså, for det skal jo litt til da...

Husk iskald bolle og visp(sett i kjøleskap en stund), samt litt sukker i fløten så stivner det fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har jeg gjort flere ganger...i min ungdom ;)

Men tunga rett i munnen altså, for det skal jo litt til da...

Husk iskald bolle og visp(sett i kjøleskap en stund), samt litt sukker i fløten så stivner det fortere.

takker så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gammeldags hjulvisp, så. En sånn man sveiver med den ene hånda og holder med den andre.

Om du prøver med bare visp, veit jeg sannelig ikke. Men de må jo ha fått det til før hjulvispen var oppfunnet ...

Kanskje man kan RISTE fløte til krem? Da jeg var lita lagde vi smør sånn en eller annen gang på skolekjøkkenet, for at vi skulle skjønne at smør kom fra kremfløte:

Litt kremfløte i glass eller krukke med lokk, så ristet hver elev en stund på glasset/krukka og da alle hadde ristet (28-30 stykker) var fløten blitt til en smørklump.

God fornøyelse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...