Gå til innhold

Blod på papiret...


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Har litt hard avføring, og måtte ta i litt ekstra på toalettet nå.

Da oppdaget jeg litt blod fra skjeden...

Sukk, kan det være en blødning som resultat av at jeg presset litt ekstra, eller er dette noe annet fælt???

Jeg orker IKKE at det skal gå galt denne gangen også!

Jeg er 6+2 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, er du sikker på at det ikke var fra enden?

Uansett, du skal ikke klare å "presse" ut et lite fnugg som sitter som det skal, det vet du.

Lykke, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Kjære deg, er du sikker på at det ikke var fra enden?

Uansett, du skal ikke klare å "presse" ut et lite fnugg som sitter som det skal, det vet du.

Lykke, lykke til.

Ja, jeg er sikker på at det ikke var fra rumpa jeg blødde...

Det var ikke så mye, men nå tør jeg ikke gå inn på toalettet igjen... Orker ikke å se om det er kommet mer blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sikker på at det ikke var fra rumpa jeg blødde...

Det var ikke så mye, men nå tør jeg ikke gå inn på toalettet igjen... Orker ikke å se om det er kommet mer blod!

Uffda, synes synd om deg som er så redd nå.

Men du, du vil ikke være førstemann som blør lit under graviditet vet du.

Prøv å ikke gå helt i spinn, pust dypt ned i magen.

Før eller siden må du på do igjen, og da får du se. Men litt blod tyder nødvendigvis ikke om dårlige utsikter.

Skal være med deg i tankene i dag jeg fuji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde akkurat det samme en gang (uten å være gravid).

Det viste seg at det var fra urinrøret det kom. Det gjentok seg hver gang jeg tissa i et par dager, og jeg ble livredd.

Fikk time hos urolog, og alt var OK.

Det var rett og slett det at jeg hadde pressa så hardt at en blodåre inni der hadde "sprukket" - og så gikk det seg helt fint til igjen i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

det skal tåle at du går på do. De sier jo at en tilogmed kan ri når en er gravid.

Det er helt vanlig å blå litt begynnelsen. Husk at slimhinnene er veldig tynne og følsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

det skal tåle at du går på do. De sier jo at en tilogmed kan ri når en er gravid.

Det er helt vanlig å blå litt begynnelsen. Husk at slimhinnene er veldig tynne og følsomme.

jeg må legge til at da jeg var nygravid begynte jeg å blø etter jeg hadde vært hos gynokolog. Dette varte i nesten to uker. Veldig lite da, men likevel. Var veldig bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Slik hadde jeg det under min graviditet også.

Jeg var vel ca. 9 uker på vei, og var veldig hard i magen. Når jeg var på do og prøvde å tømme meg litt, oppdaget jeg at jeg blødde fra skjeden.

Ble jo så klart livredd, men passet på å ta det litt med ro og slappe av mest mulig.

Det gikk bra for meg, gutten er nå 4 år.

Håper alt går bra for deg, klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

det skal tåle at du går på do. De sier jo at en tilogmed kan ri når en er gravid.

Det er helt vanlig å blå litt begynnelsen. Husk at slimhinnene er veldig tynne og følsomme.

Jeg vet ikke om jeg har nerver til dette!!!?

Jeg sitter bare å skjelver foran PCèn på jobb. Vi skal fly til julebesøk til svigers i dag, og vi hadde tenkt å si det til dem, selv om det er veldig tidig...

Nå vet jeg ikke om jeg tør å si noe likevel.

Jeg har vært på do igjen nå, og det kommer ikke mer blod så vidt jeg kan se på papiret.

Men jeg er så redd!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg opplevde akkurat det samme en gang (uten å være gravid).

Det viste seg at det var fra urinrøret det kom. Det gjentok seg hver gang jeg tissa i et par dager, og jeg ble livredd.

Fikk time hos urolog, og alt var OK.

Det var rett og slett det at jeg hadde pressa så hardt at en blodåre inni der hadde "sprukket" - og så gikk det seg helt fint til igjen i løpet av kort tid.

Jeg er helt sikker på at det kom fra skjeden - jeg stakk en finger litt inn for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Slik hadde jeg det under min graviditet også.

Jeg var vel ca. 9 uker på vei, og var veldig hard i magen. Når jeg var på do og prøvde å tømme meg litt, oppdaget jeg at jeg blødde fra skjeden.

Ble jo så klart livredd, men passet på å ta det litt med ro og slappe av mest mulig.

Det gikk bra for meg, gutten er nå 4 år.

Håper alt går bra for deg, klem fra meg.

Å gud, jeg håper at det bare er slimhinnene som er skjøre..

Jeg vet jo at det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er redd, siden det har gått galt før, men det behøver ikke å bety noenting. Jeg blødde litt i uke 7 i det siste svangerskapet mitt og ble kjemperedd, men ingenting var galt og "beviset" springer rundt meg og gleder seg til jul:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg vet ikke om jeg har nerver til dette!!!?

Jeg sitter bare å skjelver foran PCèn på jobb. Vi skal fly til julebesøk til svigers i dag, og vi hadde tenkt å si det til dem, selv om det er veldig tidig...

Nå vet jeg ikke om jeg tør å si noe likevel.

Jeg har vært på do igjen nå, og det kommer ikke mer blod så vidt jeg kan se på papiret.

Men jeg er så redd!!!!!!

jeg skjønner det så veldig godt. Da jeg blødde i to uker var jeg helt sikker på at det var gått galt, selv om det var veldig lite. Ved neste kontroll sa legen at det var den gynokologiske undersøkelsen som hadde vært grunnen. Hun sa at slimhinnene er så skjøre at de tåler ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blødninger i uke 13 eller 14 med Snorkfrøken. MYE blod. Men det gikk helt fint. det er visstnok ganske vanlig å blø litt i begynnelsen av et svangerskap.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg hadde blødninger i uke 13 eller 14 med Snorkfrøken. MYE blod. Men det gikk helt fint. det er visstnok ganske vanlig å blø litt i begynnelsen av et svangerskap.

Lykke til.

Jeg har fått grått meg til en time hos gynekolog med ultrlyd i dag - så jeg får roet meg litt....

Håper at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått grått meg til en time hos gynekolog med ultrlyd i dag - så jeg får roet meg litt....

Håper at det hjelper.

Det hjelper nok helt sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg har fått grått meg til en time hos gynekolog med ultrlyd i dag - så jeg får roet meg litt....

Håper at det hjelper.

det var bra. Så kan du slappe helt av og slippe å ødelegge julen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

Hei!

Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det, har vært gjennom akkurat det samme de siste mnd. Og det er ikke noe gøy, man blir fullstendig paranoid. Jeg er nå straks 12 uker på vei og alt står bra til, selv om jeg har hatt litt blod og ekkel, farget utflod. Jeg valgte også å ta en ul tilslutt og fikk se den lille krabaten som hoppet rundt inni der. Da roet jeg meg veldig! Uansett hva vi sier til deg så vet jeg at det sitter en djevel bakerst i hodet og sier stygge ting, men den forsvinner på ul!!

Masse lykke til, det trenger absolutt ikke å være et tegn på at noe er galt.

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...