Gå til innhold

Hvordan står teorien om Omega 3 og depresjon i dag?

Anbefalte innlegg

Så på Schrødingers katt hvor det var delte meninger om Omega 3 var bra for den psykiske helsen eller ikke. Tilhengere av teorien mente også at det kunne hjelpe for barn som hadde lærevansker og barn med ADHD

Har sett at noen her på forumet har diskutert Omega 3 og andre vitaminer som de har blitt anbefalt å ta for depresjon

Er det blitt gjort noen undersøkelseri Norge om Omega kan hjelpe mot depresjon?

Fortsetter under...

Det har vært forskning på det,og det er vitenskapelig dokumentert at det virker,det har jeg lest.

Da snakker jeg om eye.q.

Du finner mere info om dette på,www.nutrimed.no

Skal hjelpe på mye,er jo helt topp hvis det hjelper.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Fortsatt er det på det stadiet at omega 3 absolutt ikke kan erstatte annen behandling.

Noe tyder dog på at det kan gi en tilleggseffekt i positiv retning kombinert med annen behandling.

Fortsatt er det på det stadiet at omega 3 absolutt ikke kan erstatte annen behandling.

Noe tyder dog på at det kan gi en tilleggseffekt i positiv retning kombinert med annen behandling.

Ja, jeg synes det tyder på at det gir tilleggseffekt. Det er min erfaring for har kuttet ut Omega 3 en periode, ble verre, begynte igjen og ble bedre.

God jul NHD og tusen takk for svar jeg har fått i dette året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...