Gå til innhold

5 månder uten medesiner

Anbefalte innlegg

Fikk diagnosen bipolar for 6 år siden, og har brukt Remeron og Lamictal hele tiden helt til jeg sluttet for 5 måneder siden.

Har absolutt ikke merket noe forandring verken positivt eller negativt, bortsett fra at jeg føler at jeg har fått litt mere følelser igjen og det er herlig.

Nå har jeg gått gjennom en måned med skikkelig stress på jobb der jeg har jobber for tre personer (fikk 2 sykemeldinger samtidig). I tilegg sover jeg ikke mere enn 5-6 timer i snitt hver natt, men jeg trenger ikke så mye søvn. Enkelte netter sov jeg ikke i det hele tatt, men jeg greide å stå i kjøret på jobb likevel.

Nå er jeg ganske sikker på at diagnosen Bipolar ikke kan stemme. Hørest det ikke sannsynlig ut at jeg har fått feil diagnose?

Har bare hatt en slik typisk manisk periode i hele mitt liv, men da var jeg samtidig utsatt for store psykiske påkjenninger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211424-5-m%C3%A5nder-uten-medesiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...