pirko Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Er explorer noe dårligere enn f.eks opera og firefox, eller er det tvert imot?..eventuelt hipp som happ 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Firefox er i VG omtalt som meget sikrere enn IE. Firefox er også behagelig og enkelt å bruke. Har også hørt meget bra om Opera, små finesser Så jeg vil altså anbefale at du bytter ut IE med en av de andre to. Men la IE ligge et sted, for noen sider er problemer å få brukt med de andre, da er det nødvendig å bruke IE. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Ramina skrev (På 23.12.2005 den 15.23): Firefox er i VG omtalt som meget sikrere enn IE. Firefox er også behagelig og enkelt å bruke. Har også hørt meget bra om Opera, små finesser Så jeg vil altså anbefale at du bytter ut IE med en av de andre to. Men la IE ligge et sted, for noen sider er problemer å få brukt med de andre, da er det nødvendig å bruke IE. Jeg tror alltid IE er der i XP, for når du skriver en internettadresse i adresselinja i et filvindu, så kommer IE opp. Samme som når du skriver f eks c: i adresselinja i IE, så kommer filbehandler opp. 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg liker opera for fri surfing og besøk på sider jeg ikke har vært på før. Hatt noen veldig dårlige opplevelser med Explorer, trojan, browser hijacker etc.. Bruker bare IE på sider jeg stoler på nå, og opera til annet. Det er endel sider opera ikke kan vise/ikke viser siden korrekt på men det er veldig få. Synes ikke du skulle bruke IE til det meste, explorer et litt bedre mål for "hackere". 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg sverger til Firefox når jeg bruker windowsmaskina mi. Men har IE lagt inn siden noen nettsider kun vises der. Fikk trojaner inn på maskina da jeg brukte IE, så jeg er ikke glad i den lengre:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.