Gå til innhold

Hvor lenge prøver posten å finne riktig adresse før de returnerer brevet?

Anbefalte innlegg

sendte en pakke til fjells på Mandag. Dette var en annen gave en julepresanger og er litt usikker på om den har kommet frem

i denne familien har alle ulike etternavn. Datteren i huset som jeg har sendt pakke til har mellomnavnet til moren pluss etternavnet til faren (som hun ikke bor sammen med). og Moren har samme mellomnavn men har tatt navnet til sin nye mann,.Og yngstemann i huset har etternavn og mellomnavn som ingen av de andre har:)

Jeg har da sendt pakken til barnet i hennes navn og adressen. Håper som så at siden det er på bondelandet så erpostvesenet litt lokalkjente der

Men hvis den ikke har kommet frem, hadde de returnert brevet med presangen til meg nå?, Eller kan pakken/brevet romstere rundt der i flere uker før de gir opp og sender det i retur?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...