Gå til innhold

Kvalm, vondt i magen - hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har alltid lært at man bør kvitte seg med kullsyra, men når jeg tenker etter nå virker det ikke logisk. Nyco og den slags produkter bobler jo over av kullsyre...

Jeg tror ikke kullsyre er særlig lurt egentlig. Har også hørt at cola hjelper, men den må ha stått åpen en stund, slik at den er litt doven.

Gjest hjelp kjære dolere

Jeg tror ikke kullsyre er særlig lurt egentlig. Har også hørt at cola hjelper, men den må ha stått åpen en stund, slik at den er litt doven.

Så rart at folk sier forskjellig. Har hørt av en sykepleier å andre folk at cola MED kulllsyre skal hjelpe,

Gjest ut og spy?

Ja, spydde,men det hjalp ikke:(

Et kjerringråd for oppblåst mage/halsbrann og annet vedr. fordøyelse er natron. 1 ts. utrørt i et halvt glass vann. Kan sikkert ikke skade å prøve. farlig er det vel ikke, og det smaker ingenting om du svelger fort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...