Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Føles som om maten ligger i øvre del av magen, og det gjør kjempevont + kvalmen er uutholdelig. samarin hjelper ikke. Hva gjøre? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 har du noe syrenøytraliserende? Prøv å drikke en flaske med vann, kanskje det går bedre da? Frukt, epler eller pærer kan være med å løse opp i dette 0 Siter
Gjest ut og spy? Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Høres ut som du er ganske stinn. 0 Siter
Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Høres ut som du er ganske stinn. Ja, spydde,men det hjalp ikke:( 0 Siter
Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Nyco. Har ikke dette i huset nå. 0 Siter
Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 har du noe syrenøytraliserende? Prøv å drikke en flaske med vann, kanskje det går bedre da? Frukt, epler eller pærer kan være med å løse opp i dette Har spydd nå, men det hjalp ikke 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Har ikke dette i huset nå. Cola hjelper. Rist på den sånn at du får ut kullsyra. 0 Siter
Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Cola hjelper. Rist på den sånn at du får ut kullsyra. Å? Trodde at kullsyre skulle hjelpe da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Å? Trodde at kullsyre skulle hjelpe da. Jeg har alltid lært at man bør kvitte seg med kullsyra, men når jeg tenker etter nå virker det ikke logisk. Nyco og den slags produkter bobler jo over av kullsyre... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg har alltid lært at man bør kvitte seg med kullsyra, men når jeg tenker etter nå virker det ikke logisk. Nyco og den slags produkter bobler jo over av kullsyre... Jeg tror ikke kullsyre er særlig lurt egentlig. Har også hørt at cola hjelper, men den må ha stått åpen en stund, slik at den er litt doven. 0 Siter
Gjest hjelp kjære dolere Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg tror ikke kullsyre er særlig lurt egentlig. Har også hørt at cola hjelper, men den må ha stått åpen en stund, slik at den er litt doven. Så rart at folk sier forskjellig. Har hørt av en sykepleier å andre folk at cola MED kulllsyre skal hjelpe, 0 Siter
Gjest ut og spy? Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Ja, spydde,men det hjalp ikke:( Et kjerringråd for oppblåst mage/halsbrann og annet vedr. fordøyelse er natron. 1 ts. utrørt i et halvt glass vann. Kan sikkert ikke skade å prøve. farlig er det vel ikke, og det smaker ingenting om du svelger fort. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 et par skjeer yoghurt når kvalmen er som værst, mamma sier det funker kjempe godt. en lege hadde visst anbefalt det engang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.