willow Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 da vi kom hjem i dag oppdaget vi at induksjonsplatene vi har på kjøkkenet har låst seg. vi får ikke låsen til å gå opp. den gamle eieren, som installerte greiene, la ikke igjen noen bruksanvisning og på siemens nettsider krever de artikkelnummer for å gi hjelp (noe vi altså ikke har). noen som vet hvordan man kan få opp denne låsen??? 0 Siter
Gjest Snofnugg Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Selve platene har låst seg slik at du ikke kan steke noe? Vi har også en lås, men hvis vi holder den inne lenge, noen sek. altså, så låser den seg oppigjen. Men kanskje er det noe annet du har? 0 Siter
willow Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 Selve platene har låst seg slik at du ikke kan steke noe? Vi har også en lås, men hvis vi holder den inne lenge, noen sek. altså, så låser den seg oppigjen. Men kanskje er det noe annet du har? takk! det var akkurat det som skulle til. er jaggu meg ikke vant med slike dingser. heh. 0 Siter
Gjest Snofnugg Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 takk! det var akkurat det som skulle til. er jaggu meg ikke vant med slike dingser. heh. Hehe. Så bra da =) Da vet du det. Har klart å trykke den knappen selv også, for det er ikke så vanskelig når den ligger rett på siden av de andre knappene. 0 Siter
willow Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 Hehe. Så bra da =) Da vet du det. Har klart å trykke den knappen selv også, for det er ikke så vanskelig når den ligger rett på siden av de andre knappene. jeg aner ikke hva som har skjedd. kom hjem fra opphavet, og skulle vise dem den nye kåken. min kjære skulle demonstrere induksjonen, men så kom det bare en blinkende lås opp. kanskje en av våre to katter hadde vært der oppe? who knows. godt det ble ordnings iallefall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.