Gå til innhold

lås på induksjonskomfyren


willow

Anbefalte innlegg

da vi kom hjem i dag oppdaget vi at induksjonsplatene vi har på kjøkkenet har låst seg. vi får ikke låsen til å gå opp. den gamle eieren, som installerte greiene, la ikke igjen noen bruksanvisning og på siemens nettsider krever de artikkelnummer for å gi hjelp (noe vi altså ikke har). noen som vet hvordan man kan få opp denne låsen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snofnugg

Selve platene har låst seg slik at du ikke kan steke noe? Vi har også en lås, men hvis vi holder den inne lenge, noen sek. altså, så låser den seg oppigjen. Men kanskje er det noe annet du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve platene har låst seg slik at du ikke kan steke noe? Vi har også en lås, men hvis vi holder den inne lenge, noen sek. altså, så låser den seg oppigjen. Men kanskje er det noe annet du har?

takk! det var akkurat det som skulle til. :D er jaggu meg ikke vant med slike dingser. heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snofnugg

takk! det var akkurat det som skulle til. :D er jaggu meg ikke vant med slike dingser. heh.

Hehe. Så bra da =) Da vet du det. Har klart å trykke den knappen selv også, for det er ikke så vanskelig når den ligger rett på siden av de andre knappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så bra da =) Da vet du det. Har klart å trykke den knappen selv også, for det er ikke så vanskelig når den ligger rett på siden av de andre knappene.

jeg aner ikke hva som har skjedd. kom hjem fra opphavet, og skulle vise dem den nye kåken. min kjære skulle demonstrere induksjonen, men så kom det bare en blinkende lås opp. kanskje en av våre to katter hadde vært der oppe? who knows. godt det ble ordnings iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...