Gå til innhold

Fantastisk drøm

Anbefalte innlegg

Drømte så fantastisk i natt! Fikk besøk av sterke mennesker fra en annen verden. De satte igjen et skip her.

Det var kaldt og snø og jeg passet på en liten syk gutt som aldri ble varm nok. Bestemte meg for å ta skipet og reise til deres verden.

Da vi nærmet oss, var de andre redde for at vi ikke ville bli tatt vel imot, men angrepet istedet. Jeg var litt urolig, men visste på en måte at de ville ønske oss velkommen når vi kom i deres skip!

Og det ble vi. På stranden sto en klok, vakker dame. En av mine reisekamerater løp i land og bort til henne. "Jeg vil kunne fly", sa hun. Den kloke damen sa at det kunne hun ikke gi, men når hun fikk et barn skulle det kunne fly. Hun ble sånn passe fornøyd.

Så kom jeg i land og hun spurte hva jeg ville. Jeg sa at jeg ville at gutten skulle bli frisk. "Men ser du ikke at han alt er frisk her i varmen" sa hun. "Hva vil du for deg selv?"

Jeg hvisket uten å tenke at jeg bare ville lære å være tilsetde i kroppen min. "Det skal du kunne, og når du kan det, kan du fly" sa hun.

Og så fløy jeg! Og det var bare så utrolig vidunderlig. Lett og fri og glad.

Og så våknet jeg. Og er trist. Er jo glad for den fine drømmen og tenker den må være et godt tegn. Men lengter tilbake dit!

Bare måtte dele den med dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211672-fantastisk-dr%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk frysninger,så fantastisk!

Jeg tror det blir sånn en gang,kanskje snart.......

At moderskipet kommer og henter oss hjem,det tenkte jeg på da jeg leste om drømmen din.

Tror ikke det var en drøm heller,men en astralreise.....

Det er fantastisk med sånne opplevelser,lengter alltid tilbake jeg også.

Men en dag skal vi dit...C",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211672-fantastisk-dr%C3%B8m/#findComment-1543678
Del på andre sider

Fikk frysninger,så fantastisk!

Jeg tror det blir sånn en gang,kanskje snart.......

At moderskipet kommer og henter oss hjem,det tenkte jeg på da jeg leste om drømmen din.

Tror ikke det var en drøm heller,men en astralreise.....

Det er fantastisk med sånne opplevelser,lengter alltid tilbake jeg også.

Men en dag skal vi dit...C",)

Vet ikke helt - tenker ikke sånn. Tror på mye rart men.. Var et gammelt seglskip vi reiste i. Men det finnes mange måter å tolke verden på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211672-fantastisk-dr%C3%B8m/#findComment-1543680
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...