Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken/hvilke leker fikk ditt barn i år som har vært suksess?

Vi har nemlig fått penger i gave som vi skal bruke til sønnen (snart 5 år). Pengene er øremerket LEKER ettersom det har vært mest "fornuftige" gaver i år (ski, klær, bøker osv).

I første omgang skal vi bruke en 500-lapp :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg klarte å overse at du hadde sønn på 5 år, ja. ;) Han digger sikkert ikke det samme som jenta mi på snart 1. ;)

Skrevet

Min sønn er fem år og to mnd, hans favoritt var en "ordentlig" bilbane.

Annonse

Skrevet

Min sønn er fem år og to mnd, hans favoritt var en "ordentlig" bilbane.

Hva slags bilbane var det? Vet du pris?

Kan tenke meg junior vil like det :)

Skrevet

Jeg klarte å overse at du hadde sønn på 5 år, ja. ;) Han digger sikkert ikke det samme som jenta mi på snart 1. ;)

He, he - du har nok rett...

Skrevet

Min fikk en fin ridderborg i duplo-lego, samt en bilbane med egypt-tema, og en Noahs-ark i playmobil; alle store suksesser!

Lego i forskjellige varianter er også populært.

Skrevet

Hva slags bilbane var det? Vet du pris?

Kan tenke meg junior vil like det :)

En sånn Spiderman-bilbane. Har sett den på bl.a. Extra Leker (og andre steder). Tror den koster 5-600 kroner. Vi trodde han var for liten til en slik, men det er han ikke.

Skrevet

Hva med å spør 5 åringen, han har sikkert en hel klar formening om hva han ønsker seg:-)

Skrevet

Nå er mine gutter større, men om dere har Playstation2 så vil jeg iallefall anbefale EyeToyPlay.

Skikkeli artig og fengende for barna.

(kamera som filmer barnet slik at barnet må bruke sin egen kropp og bevegelser til å spille)

Samtidig med at det er morro så er det meget aktiv lek.

:)

Annonse

Skrevet

Poden på 7 fikk en haug med Lego bionicles (3 like av de største, to skal byttes inn) - kjempepoppis!

Skrevet

Femåringens to favoritter var Lego City brannstasjon og CD-spiller med miktrofon og sing-along-funksjon. Knutsen og Ludvigsen går så det ljomer! ;o)

Skrevet

Femåringens to favoritter var Lego City brannstasjon og CD-spiller med miktrofon og sing-along-funksjon. Knutsen og Ludvigsen går så det ljomer! ;o)

Hvor fikk dere tak i CD spilleren?

Skrevet

Vi kjøpte en fin cd-spiller med 2 mikrofoner på Edwis - veldig populært!

Skrevet

Vi kjøpte den på en Brio-butikk. Kostet 399,-

Skrevet

Nå er mine gutter større, men om dere har Playstation2 så vil jeg iallefall anbefale EyeToyPlay.

Skikkeli artig og fengende for barna.

(kamera som filmer barnet slik at barnet må bruke sin egen kropp og bevegelser til å spille)

Samtidig med at det er morro så er det meget aktiv lek.

:)

Hehe, ja det slo skikkelig an her også. Hele familien blir trimmet! Måtte putte ungene i badekaret i dag tidlig, de var helt støle i rygg/skuldre/underarmer etter litt mye eyetoy i går;-)

Skrevet

Hehe, ja det slo skikkelig an her også. Hele familien blir trimmet! Måtte putte ungene i badekaret i dag tidlig, de var helt støle i rygg/skuldre/underarmer etter litt mye eyetoy i går;-)

Jeg har - ikke med mening riktignok da - underholdt et helt bursdagsselskap med EyeToyPlay da...

Eller dvs. de underholdt seg jo selv ;)

Utrolig flotte greier :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...