Gå til innhold

Hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til 3

Hei.

Jeg har en maskin som er begynt å bråke voldsomt. Har fått forståelsen av at det er strømforsyningen som lager ut. Trodde først det var lageret på vifta, men det bråker like ille når jeg drar ut kontakten til den.

Blir strømforsyningen utslitt? Hvor stor strømforsyning er vanlig idag? ( i W)

Jeg har skriver, scanner, digitalkamera, cd brenner, har tre brukerprofiler i XP, bruker ikke maskinen til noe som helst spill.

Hvor stor kapasitet har en vanlig harddisk idag, jeg kjøpte min maskin for 4,5 år siden, og det er jo nesten å regne for steinalderutstyr idag..

Kabinettet jeg har er såpass stort at jeg har plass legge flere ting til, men det må jo stå i forhold til det som er der fra før. (skjermkort, harddisk osv..)

Hjelp meg litt ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211730-hva-trenger-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømforsyninger i dag har vel som regel fra 200 til 400++ W. Kjøp et på 350W (en ganske vanlig størrelse), så holder det til det aller meste.

Harddisker ligger vel fra 120GB og oppover, eller noe sånt. Alt f.o.m denne størrelsen duger for de fleste "lette" brukere (og sannsynligvis mindre også, hvis man får tak i det).

".............................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211730-hva-trenger-jeg/#findComment-1544064
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...