Gå til innhold

Julepakke bytting.

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Kan jeg bytte en ting i en annen butikk enn den den kom fra?

Greia er at jeg fikk en elektronisk juicepresse fra Braun, som jeg ikke har særlig bruk for, men som jeg ikke vet hvor er kjøpt..Ikke har jeg særlig lyst til å spørre den glade giver heller, det er liksom litt bummer med folk som bytter gavene en gir bort..

Så, kan jeg ta den med til en hvilken som helst elektroforetning som fører merket, eller må jeg finne ut nøyaktig hvor den ble handlet?

Om jeg nå kan, er det noen som i tilleg vet hvor i Oslo de fører denne juicepressa? I såfall, tusen takk!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211760-julepakke-bytting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Min erfaring er at du kan bytte varen i butikker som fører den.

Kult!:-) For det første er jeg som sagt ikke særlig hygen på åspørre hvor den er kjøpt,og for det andre er jeg ganske sikker påat den ikke er kjøpt i Oslo, nemlig.

Og en elektronsisk dings som KUN kan lage appesinjuice er og blir noe av det mest ubrukelige jeg har sett..;-) Jeg drikker appelsinjuice mindre enn en gang i uka, og synes den jeg får på butikken er mer enn god nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211760-julepakke-bytting/#findComment-1544320
Del på andre sider

Gjest ikke alltid så takknemlig

Kult!:-) For det første er jeg som sagt ikke særlig hygen på åspørre hvor den er kjøpt,og for det andre er jeg ganske sikker påat den ikke er kjøpt i Oslo, nemlig.

Og en elektronsisk dings som KUN kan lage appesinjuice er og blir noe av det mest ubrukelige jeg har sett..;-) Jeg drikker appelsinjuice mindre enn en gang i uka, og synes den jeg får på butikken er mer enn god nok.

Helt enig. Jeg ville også byttet en så ubrukelig gave. Minner meg om en julegave jeg fikk en gang: et gløggsett med 8 kopper, asjetter og skåler til, som det sto God Jul på alt sammen. Ville tatt fryktelig mye plass å beholdt det i min lille leilighet. Jeg ga det videre til Fretex. (Kanskje det var noe de selv hadde fått i julegave, og ville kvitte seg med??)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211760-julepakke-bytting/#findComment-1544335
Del på andre sider

laguna1365380434

Helt enig. Jeg ville også byttet en så ubrukelig gave. Minner meg om en julegave jeg fikk en gang: et gløggsett med 8 kopper, asjetter og skåler til, som det sto God Jul på alt sammen. Ville tatt fryktelig mye plass å beholdt det i min lille leilighet. Jeg ga det videre til Fretex. (Kanskje det var noe de selv hadde fått i julegave, og ville kvitte seg med??)

*lol* ja,det hørtes nyttig ut..;-)

Juicepresssa er nok kjøpt med omtanke den altså, men hvem faen er det som egentlig trenger en sånn? Den lager BARE juice! Dæven hvor mange unyttige ting det er der ute..Denne var hakket unna popcornmaskin, synes jeg. Søker på den nå for å finne ut om den var dyr nok til at jeg kan bytte den i en silkepil maskin, eller i det minste hvor de fører tingesten, men hitill nada informasjon..

Jeg får prøve litt mere..Denne er nemlig også litt for diger tilå bare beholde, sånn for det..;-) Finner jeg ikke, får jeg gi til fretex som deg, men nå kunne jeg virkelig ha behov for en silkepil også da. Hm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211760-julepakke-bytting/#findComment-1544370
Del på andre sider

*lol* ja,det hørtes nyttig ut..;-)

Juicepresssa er nok kjøpt med omtanke den altså, men hvem faen er det som egentlig trenger en sånn? Den lager BARE juice! Dæven hvor mange unyttige ting det er der ute..Denne var hakket unna popcornmaskin, synes jeg. Søker på den nå for å finne ut om den var dyr nok til at jeg kan bytte den i en silkepil maskin, eller i det minste hvor de fører tingesten, men hitill nada informasjon..

Jeg får prøve litt mere..Denne er nemlig også litt for diger tilå bare beholde, sånn for det..;-) Finner jeg ikke, får jeg gi til fretex som deg, men nå kunne jeg virkelig ha behov for en silkepil også da. Hm.

jeg ville gjerne hatt den jeg...visste nesten ikke at det fantes..:) men så er jeg mer glad i juice som jeg presser selv(men gjør det sjelden,tar tid...) enn den fra butikken...=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211760-julepakke-bytting/#findComment-1544569
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...