Gå til innhold

Men hvem fører den jævla pressa?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Sånn fortsettelse følger fra innlegg om unyttig julepakker et hakk lenger ned..;-)

Jeg søker&søkewr&søker, men inner ikke ut av hvem som faktisk fører en Braun "citromatic MPZ 9" jeg altså.

På Braun sin hjemmeside hevder de at mange foretninger i Oslo fører den, men når jeg går inn på foreslåtte forhandlere (som Jernia), nope! :-I

Noen som har sett den, og faktisk vet hvor tingesten er til salgs? Det hadde vært konge! Om noen er flinkere enn meg med søkinga settes det også så klart utolig pris på, og vedkommende som kan hjelpe meg får evig stjerne i boka mi!

Anybody?

:-)

Fortsetter under...

laguna1365380434

Du kan jo ta en telefonrunde til Jernia-butikker i morgen og spørre.

Men det kan jo hende det er en utgått modell... kanskje den glade giver selv fikk den til jul i fjor? He he

Hehe..Det kan godt hende..;-) Den er hvertfall ikke å se på sidene til Jernia..Jeg får ringe litt rundt i morgen, jeg gidder hvertfall ikke å gå byen rundt med den der tingesten. Også har jeg lyst tilå finne ut om den var dyr. Jeg vil ha en sånn ladyshave/epilator i bytte, skjønt det nok er optimistisk..;-)

Hva kan den koste? Maks et par-tre hundre kroner, ikke sant?

Annonse

laguna1365380434

El-kjøp?

Nope! De gidder hvertfall ikke å legge den ut på sidene sine da i såfall..:-I Jeg har søkt på : Elkjøp, Expert, Obs, Smartclub, Jernia, Claes Ohlson,Lampespectrum med mere, og jeg finner EN type juicepresse. Og det er ikke min. Hmpf.

Det skal ikke være lett det her!

Hehe..Det kan godt hende..;-) Den er hvertfall ikke å se på sidene til Jernia..Jeg får ringe litt rundt i morgen, jeg gidder hvertfall ikke å gå byen rundt med den der tingesten. Også har jeg lyst tilå finne ut om den var dyr. Jeg vil ha en sånn ladyshave/epilator i bytte, skjønt det nok er optimistisk..;-)

Det har vært en del sånt tilsalgs hos bl.a Rimi i løpet av høsten. Kostet vel mellom 100 og 200 kr., men om det er akkurat den vet jeg ikke.

Nope! De gidder hvertfall ikke å legge den ut på sidene sine da i såfall..:-I Jeg har søkt på : Elkjøp, Expert, Obs, Smartclub, Jernia, Claes Ohlson,Lampespectrum med mere, og jeg finner EN type juicepresse. Og det er ikke min. Hmpf.

Det skal ikke være lett det her!

Nå har jeg prøvd å leite men jeg finner den ikke :o(

På www.braun.com fant jeg i alle fall Braun-forhandlere i Oslo:

http://www.braun.com/global/wheretobuy/dealerlocator/europe.district.html?country=Norway&districtType=offline&scity=oslo (det er 6 sider med oppføringer der, så det er litt å gå igjennom...)

Du får prøve å ta en ringe-runde... :-)

Annonse

Ellos og slike firma fører vel ikke et skikkelig merke som Braun?

jo de har det.

Kommer ikke inn på ellos pga serverfeil men hvis du søker på braun så får du opp både ellos og josefssons der.

Har forøvrig funnet pressa i utenlands butikk å den koster ikke mer enn ca 160 kroner.

jo de har det.

Kommer ikke inn på ellos pga serverfeil men hvis du søker på braun så får du opp både ellos og josefssons der.

Har forøvrig funnet pressa i utenlands butikk å den koster ikke mer enn ca 160 kroner.

Sorry, men nå har jeg vært inne på både Josefssons og Ellos, og ingen av de har noe som helst fra Braun.

Sorry, men nå har jeg vært inne på både Josefssons og Ellos, og ingen av de har noe som helst fra Braun.

Husk at varene som de gir bort ikke finnes i salg da.

Har fått både toastjern og kaffetrakter gratis der å det har de ikke hatt i varesortimentet sitt.

Husk at varene som de gir bort ikke finnes i salg da.

Har fått både toastjern og kaffetrakter gratis der å det har de ikke hatt i varesortimentet sitt.

Og jeg kan aldri huske å ha sett BRAUN-produkter i slike gi-bort-kampanjer...

Det er vel oftest mer ukjente merker/fabrikat...

ikke fast nick

Søk på nettet i utenlandske butikker, finn ut hva den koster der og regn om i norske kroner. Feks. denne: http://www.esselectrical.com/product.asp?PRODID=MPZ-9

Selg den så på finn.no, qxl eller noe sånt og kjøp deg det du ønsker for pengene.

Uansett om du finner en norsk butikk som tar innbytte, så får du sannsynligvis ikke penger igjen for den. Antakelig får du bare bytte i annen vare, eller tilgodelapp. Og hvis butikken så ikke har det du ønsker deg, er du like langt.

laguna1365380434

Søk på nettet i utenlandske butikker, finn ut hva den koster der og regn om i norske kroner. Feks. denne: http://www.esselectrical.com/product.asp?PRODID=MPZ-9

Selg den så på finn.no, qxl eller noe sånt og kjøp deg det du ønsker for pengene.

Uansett om du finner en norsk butikk som tar innbytte, så får du sannsynligvis ikke penger igjen for den. Antakelig får du bare bytte i annen vare, eller tilgodelapp. Og hvis butikken så ikke har det du ønsker deg, er du like langt.

Takker! Der fikk jeg hvertfall en cirka pris på verdens minst nyttige pakke! ;-)

Jeg klarer nok å finne noe annet jeg kunne ha lyst på i en elbutikk,om jeg bare fant ut hvem som har den..Jeg er ikke SÅ vrang å ha med å gjøre..Det var bare at den der, den trengte jeg ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...