Gjest citti Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Noen som jobber i skinnvarebutikk her? Har slik skinnbalsam på krukke, kjøpt på ei messe. En sa at slikt måtte for all del ikke brukes på møbler, det ødela dem. På boksen anbefales det på møbler, sko, vesker osv. Hva skal en tro? Skinn skulle ikke ha fett sa typen. Jeg har brukt dette på vesker, sko og lommebøker av skinn også jeg. Er det helt feil det da? Noen som kan fortelle om riktig rengjøringsmetode for skinn i vesker og lommebøker og slikt? Og om det er nødvendig å sette inn disse med noe beskyttelse som balsam, krem, lotion eller hva som nå skal brukes, så er jeg takknemlig. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kanskje ikke akkurat det du spurte om, men kanskje er det noen tips her likevel?; http://www.mobelfakta.no/index.asp?DocID=34&Lang=1 0 Siter
kyrillo Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Huff, jeg hadde et lite anfall av dysleksi da jeg leste tittelen her. Synes at det sto: Stell av skinn - vesker og lommetørklær ja ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.