Gå til innhold

billig og flink tannlege i oslo?

Anbefalte innlegg

jeg trenger å komme meg til tannlegen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå. fikk tips om tannlegehøyskolen, men de sier de kun tar imot konsultasjoner nå, ikke behandlinger (og jeg trenger behandling). søstra mi sa hun brukte en som var bra, i møllers gate, men nå har jeg lest side opp og side ned på gule sider, uten å finne en eneste tannlege i møllersgate. så de får jeg ikke ringt og spurt om pris. de få jeg har fått kontakt med har enten vært for dyre eller ikke sendt prisliste som lovet.

noen tips? hatt hatt vondt i venstre kjeve/tannrekke litt for lenge nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211812-billig-og-flink-tannlege-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut Eriksen i Sannergata 38 er veldig grei. Prismessig er han også grei (tror jeg).

Tlf 22 37 41 74.

(Artig at du spør om det nå, for jeg la akkurat på røret etter å snakka med den kommunale Tannlegevakta på Tøyen. De har åpent til kl to i dag, og åpner igjen kl 17 (om det skulle være veldig akutt.) Jeg beit nemlig av en halv tann i går kveld og måtte gøre hva jeg skulle gjøre. Det er jo ikke helt akutt så lenge det ikke gjør vondt, men jeg får tenke litt på om jeg skal dra dit nå likevel. Så slipper jeg resten av jula og nyttårshelga med de ekle, skarpe kantene + at det legger seg matrester inni der osv. De har heller ingen kø nå.)

Knut Eriksen i Sannergata 38 er veldig grei. Prismessig er han også grei (tror jeg).

Tlf 22 37 41 74.

(Artig at du spør om det nå, for jeg la akkurat på røret etter å snakka med den kommunale Tannlegevakta på Tøyen. De har åpent til kl to i dag, og åpner igjen kl 17 (om det skulle være veldig akutt.) Jeg beit nemlig av en halv tann i går kveld og måtte gøre hva jeg skulle gjøre. Det er jo ikke helt akutt så lenge det ikke gjør vondt, men jeg får tenke litt på om jeg skal dra dit nå likevel. Så slipper jeg resten av jula og nyttårshelga med de ekle, skarpe kantene + at det legger seg matrester inni der osv. De har heller ingen kø nå.)

oi. shit. lykke til med den tanna! og takk for tipset. har notert det .9 leste nettopp en artikkel om brekte tenner. er visst mange som ikke takler hard svor, og jula blir høytid for knekte tenner da

T.Ø.Mikkelsen, Klingenberggaten 7, 22 83 55 55.

Muligens ikke billig. Men veldig flink! Og blid og ung og søt på alle måter. To veldig søte og hyggelige assistenter også.

Tenna skal man ikke kødde med.

:)

takk! da har jeg notert meg dem :D

Annonse

Thailand. Meget profesjonelle og seriøse. Det kommer folk fra hele Østen for å fikse tenna sine der.

Skal du f eks sette inn to kroner, er turen nesten betalt i besparelsen i f t norske priser. 1500-2000 kr for en krone.

Svenske priser er også lavere, f eks 3000 SEK komplett for en krone.

Thailand. Meget profesjonelle og seriøse. Det kommer folk fra hele Østen for å fikse tenna sine der.

Skal du f eks sette inn to kroner, er turen nesten betalt i besparelsen i f t norske priser. 1500-2000 kr for en krone.

Svenske priser er også lavere, f eks 3000 SEK komplett for en krone.

jeg har desverre ikke tid til å dra til thailand. jobb . men takk for tipset.

DOL-tannlegen er en hyggelig mann, og det beste av alt var at han glemte å innkalle meg på godt over 4 år. ;)

hehe. såpass. når du sier det så fikk jeg aldri innkallelse fra den ene tannlegen jeg så i trondheim heller. er nok derfor det har gått fire-fem år.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Tlf 22 37 41 74.

Stakkars deg, har ikke du hatt kvoten din med tanntrøbbel i år?

Det var vel ikke ribbesvor du tok tanna på? (Var det i går dere hadde pinnekjøtt?)

Det står en artikkel om det i aftenpsten:

http://www.aftenposten.no/helse/article1186377.ece

hehe. såpass. når du sier det så fikk jeg aldri innkallelse fra den ene tannlegen jeg så i trondheim heller. er nok derfor det har gått fire-fem år.

Hehe, jeg overlevde jo et tannlegebesøk for første gang på nesten 5 år i forrige uke. ;)

jeg har desverre ikke tid til å dra til thailand. jobb . men takk for tipset.

Bare hvis du skulle ha ferie allikevel. Når tannlegene i Norge tar 2000 kr pr time, så er det litt å hente i utlandet.

Det kommer nå tannleger fra østeuropa og gjør jobber for halve prisen. De holder på å etablere seg i flere land. Jeg tror det er kommet to i Oslo.

Annonse

Det var vel ikke ribbesvor du tok tanna på? (Var det i går dere hadde pinnekjøtt?)

hehe. nei. jeg fikk det tidligere i år enn ribba. det har kommet og gått. nå har det ikke gått, så da må jeg nesten bare få se en tannlege da. leste den artikkelen. huff. den slapp jeg heldigvis unna :D

Bare hvis du skulle ha ferie allikevel. Når tannlegene i Norge tar 2000 kr pr time, så er det litt å hente i utlandet.

Det kommer nå tannleger fra østeuropa og gjør jobber for halve prisen. De holder på å etablere seg i flere land. Jeg tror det er kommet to i Oslo.

og de er flinke? det er det absolutt viktigste.

oi. jeg svarte litt feil . sorry ;)

og de er flinke? det er det absolutt viktigste.

De er profesjonelle, ingen tvil om det. Det er også et lukrativt marked og de har store marginer med sine lave lønner. Moderne og dyrt utstyr er ofte ikke til din fordel som pasient, men ofte mer tannlegens effektivitetsgevinst.

De er profesjonelle, ingen tvil om det. Det er også et lukrativt marked og de har store marginer med sine lave lønner. Moderne og dyrt utstyr er ofte ikke til din fordel som pasient, men ofte mer tannlegens effektivitetsgevinst.

så hvordan finner man disse folka? gulesider?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...