keinstein Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er øgler lovlig å ha privat? Jeg vet om en på 5 år, og ca en kilo. Det kan ikke falle meg inn å rapportere den i tilfelle,og forteller ikke om den til noen. Den blir matet med mus, som får nakken brukket først. Jeg skjønner ikke vitsen med å ha den, siden den hater alle mennesker, og freser av sinne når de kommer i nærheten. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Å ha slike "husdyr" er en relativt sikker indikasjon på psykisk sykdom/avvik. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Å ha slike "husdyr" er en relativt sikker indikasjon på psykisk sykdom/avvik. Mulig. Jeg kan tenke meg at et hvilket som helst annet dyr kan være bedre å ha. Til og med et utstoppet er bedre. 0 Siter
carma Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hold av tropiske reptiler er ulovlig i Norge. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Hold av tropiske reptiler er ulovlig i Norge. Her har vi en som ligner ganske mye. Mønsteret på halsen stemmer også. http://www.angwinreporter.com/pix/2003/lizard.jpg 0 Siter
ILDG Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Her har vi en som ligner ganske mye. Mønsteret på halsen stemmer også. http://www.angwinreporter.com/pix/2003/lizard.jpg Den var jo søt, ligna litt på svigermor:-/ 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Den var jo søt, ligna litt på svigermor:-/ Kanskje hun også hater alle mennesker og freser? 0 Siter
ILDG Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kanskje hun også hater alle mennesker og freser? Det var vel heller nebbet(e) jeg tenkte på:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Det var vel heller nebbet(e) jeg tenkte på:-) Myten om svigermor er seiglivet. Men det er vel mest kvinner som har problemer med svigermødre? 0 Siter
ILDG Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Myten om svigermor er seiglivet. Men det er vel mest kvinner som har problemer med svigermødre? Vel - jeg har ingen problemer med henne, jeg mener bare ting om henne:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.