Gå til innhold

ringer..

Anbefalte innlegg

Gjest Girlye17
Skrevet

hei!

jeg er veldig plaget av mørke ringer under øynene, spesielt på dager jeg sover lenge.. jeg er bare 17 år.

noen som vet om noen kremer som kan hjelpe?

er det mulig å ta en operasjon eller lignende??

Gjest two things
Skrevet

Legge et par agurkskiver på og hvile med de på eller brukte teposer.

Skrevet

Legge et par agurkskiver på og hvile med de på eller brukte teposer.

Det kan skyldes dårlig søvn, bruk litt sminke krem, slik du dekker med..husker ikke hva det heter..

Skrevet

For det første må du få regelmessig søvn. Prøv å sove like mange timer (ca. 8) hver natt, også i helgene.

Ellers synes jeg Clinique All About Eyes er en bra øyekrem, som skal forhindre mørke ringer.

Skrevet

Prøv regelmessig søvn, ikke for mye eller for lite. Videre kan jeg si at i ansikts diagnostikk er dette nyrene. Ikke at det betyr noe er galt, men tenk over om du har ryggvondt, eller flyr mye på do å tisser? Evt kan du snakke med naturterapaut om "hjelp"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...