Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bryter inn - har dere sett "The House of Wax"?

Ja, jeg har sett den! Den var spennende, men jeg likte ikke de slasher-scenene (håper jeg skrev det riktig denne gangen da...!). Det var ekkelt. Men ellers var den spennende ja.

Og Dark Water...den var også bra!

Nå har vi akkurat sett The Grudge...og vi satt med gåsehud alle tre. Den var såå grøssende!

Omtrent i samme grøsse-gate som Et ubesvart anrop.

*grøsser ennå*...

Skrevet

Ja, jeg har sett den! Den var spennende, men jeg likte ikke de slasher-scenene (håper jeg skrev det riktig denne gangen da...!). Det var ekkelt. Men ellers var den spennende ja.

Nå har vi akkurat sett The Grudge...og vi satt med gåsehud alle tre. Den var såå grøssende!

*grøsser ennå*...

Da har jeg en på lista mi. Takk for tips! :-)

Skrevet

Da har jeg en på lista mi. Takk for tips! :-)

Hvilken vil du se? The Grudge eller Dark Water?

:-)

Hare kjørte akkurat hjem. Og nå skal hun over en mørk gårdsplass før hun når huset...

Skrevet

*grøsser ennå*...

Jeg snakker med søsteren på webben akkurat nå, og hun har The Grudge. Da får jeg en kopi i helgen!! Jess!

Annonse

Skrevet

Hare kjørte akkurat hjem. Og nå skal hun over en mørk gårdsplass før hun når huset...

Hjelpe henne da!

Skrevet

Jeg får begge to i helga. Dette blir bra! :o)

hare1365380455
Skrevet

Gårdsplassen tenkte jeg ikke på en gang, men garasjen var mørk... Og det lå jo noe under taket..

hare1365380455
Skrevet

Hei, jeg så ikke meldingen før nå! Det ble noen gode grøss, ja! *gleder meg til neste film*

Skrevet

Hjelpe henne da!

Ja, og så var det noe i taket i garasjen også. skikkelig skummel avslutning på kvelden. ;-)

Skrevet

Jeg får begge to i helga. Dette blir bra! :o)

Så flott! Kos deg med film da. :-)

Skrevet

Gårdsplassen tenkte jeg ikke på en gang, men garasjen var mørk... Og det lå jo noe under taket..

Det som lå under taket var enda verre... *grøss*

Glad jeg ikke trengte å gå ut etterpå jeg. ;-)

Annonse

Skrevet

Hei, jeg så ikke meldingen før nå! Det ble noen gode grøss, ja! *gleder meg til neste film*

Jeg også! Får se hva vi finner da...håper det er flere i samme type grøsse-sjanger. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg også! Får se hva vi finner da...håper det er flere i samme type grøsse-sjanger. :-)

Det er det nok!

hare1365380455
Skrevet

Hjelpe henne da!

Jeg mailer deg om det under taket....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg mailer deg om det under taket....

Mailer du meg også?

*Nysgjerrig*

Skrevet

Mailer du meg også?

*Nysgjerrig*

hehe du får nok høre det du også...

Jeg hadde ikke vært høy i hatten om jeg hadde sett det under taket i garasjen etter den filmen...garantert!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe du får nok høre det du også...

Jeg hadde ikke vært høy i hatten om jeg hadde sett det under taket i garasjen etter den filmen...garantert!

Nå er jeg så spent at jeg sjekker mailen min! *Håper det er noe der*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...