Gå til innhold

Mer om idiotiske strafferabatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig. Følg frivillig med politiet den dagen du har driti deg ut og blitt tatt for en forbrytelse, og få kortere straff enn hva forbrytelsen tilsier siden du velger å ikke være aggresiv.

Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra.

Skrevet

Nei, nå leste jeg jaggu feil.

Du motsetter deg fengslingen og får strafferabatt.

Ok.

Hva sier man til sånt? Nei... herregud.

Skrevet

Artig. Følg frivillig med politiet den dagen du har driti deg ut og blitt tatt for en forbrytelse, og få kortere straff enn hva forbrytelsen tilsier siden du velger å ikke være aggresiv.

Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra.

Som du selv sier så lste du feil, slik at duin første kommentar blir litt feil.

Men det interessante er hva du så skriver:

"Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra."

Og det vil vel de aller fleste være enige i.

Og så er det OMVENDT!

Er du agresiv så får du strafferabatt!!

Er det mulig??

Skrevet

"Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra."

Og så er det OMVENDT!

Er det mulig??

Jeg så det nettopp i avisen. Jeg tror/trodde det var en slags misforståelse eller trykkfeil.

Dette kan umulig stemme.

Skrevet

Og så er det OMVENDT!

Er det mulig??

Nei, det er ikke mulig. Sånn sett er det ikke rart jeg leste feil, for det der henger jo til og med mye mindre på greip enn det jeg trodde jeg leste, og det sier litt.

Skrevet

Nei, det er ikke mulig. Sånn sett er det ikke rart jeg leste feil, for det der henger jo til og med mye mindre på greip enn det jeg trodde jeg leste, og det sier litt.

Og hva jeg ellers mener om det kan vel leses ut i fra antall skrivefeil i forrige innlegg....

Slik kan det gå når man blir litt vell engasjert:-)

Skrevet

Akkurat her er det jo snakk om 1 dags rabatt på vareteksfengsling. Norges bruk a varetekt er ikke så mye å skryte av, og har bl.a blitt kritisert av amnesty. Men i prinsippet er det selvfølgelig idiotisk å få kortere fengselsopphold fordi man er idiot.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...