Gå til innhold

er det noen her som går på stoffskiftemedisin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nøffnøff

bruker levaxin og liothyronin, og er verken kvitt symptomer eller de 15 kiloene jeg la på meg etter stoffskiftetullet. kjenner forøvrig ingen andre heller som er fornøyd med medisinering.

men: noen symptomer har blitt mildere, og det skal være mulig å gå ned i vekt. vi med lavt stoffskifte må bare ha goooood tålmodighet og gjøre litt ekstra innsats....nytter ikke med slanking, man må rett og slett legge om kostholdet for livet. men husk: det er svært skadelig å la være med medisiner. sjekk dette forumet, jeg har fått masse nyttig info der: www.xlpluss.no/thyroforum/

xl kan virke misvisende, for det er et stoffskifteforum altså...:) ellers kan du søke på lavt stoffskifte+forbund på google så finner du infosider der.

Jeg går på Levaxin, og jeg har blitt kvitt alle mine plager! Vekta har også stabilisert seg... Det tok ganske lang tid, faktisk minst 1 år før vekta var stabilisert, og nesten 5 år før jeg var kvitt de psykiske plagene....Vet ikke hvor lenge du har tatt medisinene, men smør deg med tålmodighet! Alt er veldig individuelt!

Lykke til og god bedring!

Hilsen

Gjest deppaogtrøtt

Jeg går på Levaxin, og jeg har blitt kvitt alle mine plager! Vekta har også stabilisert seg... Det tok ganske lang tid, faktisk minst 1 år før vekta var stabilisert, og nesten 5 år før jeg var kvitt de psykiske plagene....Vet ikke hvor lenge du har tatt medisinene, men smør deg med tålmodighet! Alt er veldig individuelt!

Lykke til og god bedring!

Hilsen

takk for det! :)

Gjest deppaogtrøtt

bruker levaxin og liothyronin, og er verken kvitt symptomer eller de 15 kiloene jeg la på meg etter stoffskiftetullet. kjenner forøvrig ingen andre heller som er fornøyd med medisinering.

men: noen symptomer har blitt mildere, og det skal være mulig å gå ned i vekt. vi med lavt stoffskifte må bare ha goooood tålmodighet og gjøre litt ekstra innsats....nytter ikke med slanking, man må rett og slett legge om kostholdet for livet. men husk: det er svært skadelig å la være med medisiner. sjekk dette forumet, jeg har fått masse nyttig info der: www.xlpluss.no/thyroforum/

xl kan virke misvisende, for det er et stoffskifteforum altså...:) ellers kan du søke på lavt stoffskifte+forbund på google så finner du infosider der.

Tusen takk skal du ha! Du får ha et riktig godt nytt år;)

Gjest surmjølka

Bruker Levaxin, ja. Og nei, ikke alle symptomene har forsvunnet. Har også fått flere symptomer å stri med fordi jeg ikke er godt nok medisinert og ikke tåler medisinen så godt. Skulle ønske jeg fikk Armour, men legen nekter. Synd at leger har så stor makt at de kan nekte folk muligheten til å bli så friske som mulig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...