Gå til innhold

Usannsynlig uproduktiv...

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært usannsynlig uproduktiv på jobb gitt... Det eneste jeg har gjort er å dole tror jeg. Liiiite folk her og liiiite å gjøre ellers + at jeg har _null_ lyst til å jobbe i dag og i morra. :o(

Jada, jeg er glad for at jeg har jobb og alt det der, men akkurat nå hadde det vært mye koseligere med en skitur med kjæresten f.eks...

Flere som er uproduktive i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211939-usannsynlig-uproduktiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjett om :) Dette er første dagen siden lenge før jul at jeg kan late meg, og jeg er flink til det. hehe.

Men lillemus da, du skal jo snart treffe din kjære..du er utålmodig? ;) godt nyttår!!

Treffer ham igjen i morra kl. 15 og det er leeeeeenge til skal jeg si deg! ;o)

Annonse

Min var så uproduktiv at jeg like godt dro hjem. Morgen dagen blir om mulig enda mindre produktiv for da gidder jeg ikke reise på jobb i det hele tatt.

Taper penger så det synger all den tid jeg skriver timer, men jeg orker bare ikke sitte inne på kontoret å glo i veggen.

Og nei, jeg har ikke internett på den jobbmaskinen min, det hadde enda vært noe:-)

Min var så uproduktiv at jeg like godt dro hjem. Morgen dagen blir om mulig enda mindre produktiv for da gidder jeg ikke reise på jobb i det hele tatt.

Taper penger så det synger all den tid jeg skriver timer, men jeg orker bare ikke sitte inne på kontoret å glo i veggen.

Og nei, jeg har ikke internett på den jobbmaskinen min, det hadde enda vært noe:-)

Jeg kan ikke bare dra hjem om det blir for kjedelig. Kan ikke stenge sjappa heller! Da hadde jeg nok kjapt fått div. sjefer på nakken gitt...

Jepp, skikkelig uproduktiv her. Kunne gjort husarbeid eller gått meg en tur til byen. Men jeg er for lat, og overbevist om at det er like kaldt ute i dag som i går.

Det er sikkert enda kaledere i dag. ;o)

Jeg har ikke engang spist lunsj. Bare mumset i meg restene av en konfekteske vi fikk av en fornøyd kunde før jul... Urk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...