Kathla Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har fått meg kjæreste!:)Jeg som trodde at jeg aldri kom til å møte en som jeg kunne bli glad i og som kunne bli glad i meg.Men så feil kan man ta. En mere snill og omsorgsfull gutt kunne jeg ikke fått.Ville bare fortelle dere at midt oppi all elendigheten med Jula og alt den bringer med seg av dårlige minner og svik så kom det en solstråle og varmet og beskyttet meg:)En solstråle som lar meg være trist når jeg er det og som gir meg en skulder å støtte meg på og som holder rundt meg. Jeg er så glad i kjæresten min og håper på at ikke dette bare er et forbigående forhold slik som de andre forholdene jeg har hatt.Jeg trenger en som bryr seg å nå har jeg funnet han.Håper at han holder ut med meg å blir ved min side selv om det kommer tøffe tak... Dette ble langt men jeg måtte bare få det sakt:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Så kjekt å høre!!!! Godt at noen deler posetive ting også....C",) Masse lykke til,håper du og typen har det fint sammen videre,godt nytt år til dere begge!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1547049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Så kjekt å høre!!!! Godt at noen deler posetive ting også....C",) Masse lykke til,håper du og typen har det fint sammen videre,godt nytt år til dere begge!!!!!! Takk skal du ha og godt nytt år til deg også Han har invitert både meg og hunden min hjem til seg på middag i kveld;)Er litt nervøs men det går sikkert bra... Godt Nytt År til alle sammen her inne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1547816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Takk skal du ha og godt nytt år til deg også Han har invitert både meg og hunden min hjem til seg på middag i kveld;)Er litt nervøs men det går sikkert bra... Godt Nytt År til alle sammen her inne! Så kjekt da,går sikkert fint,håper dere får en fin kveld.Masse lykke til. Nyttårsklem fra meg...C",) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1548087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Så kjekt da,går sikkert fint,håper dere får en fin kveld.Masse lykke til. Nyttårsklem fra meg...C",) Det ble en fin kveld med masse god mat og drikke:)Kunne ikke fått det bedre.Håper bare at det varer... Tørr liksom ikke å stole helt på dette...men det går sikkert bedre etter hvert.Har fortalt han en del av det som jeg har vært igjennom og han taklet det utrolig fint.Jeg synes at det er viktig at han får vite det allerede nå sånn at han selv kan bestemme om han vil fortsette eller ikke.Jeg vet jo ikke når jeg kan få neste nedtur...å da vet jeg at det kan bli tøft for de rundt meg...Mange av vennene mine har ikke holdt ut de tøffeste takene og derfor synes jeg det er vanskelig å stole på folk... Men får vel bare ta en dag av gangen og håper på det beste...Er vel vanskelig å se at det er en som vil hjelpe meg nå og som vil stille opp etter å ha blitt sviktet av så mange andre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1548483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten85 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det ble en fin kveld med masse god mat og drikke:)Kunne ikke fått det bedre.Håper bare at det varer... Tørr liksom ikke å stole helt på dette...men det går sikkert bedre etter hvert.Har fortalt han en del av det som jeg har vært igjennom og han taklet det utrolig fint.Jeg synes at det er viktig at han får vite det allerede nå sånn at han selv kan bestemme om han vil fortsette eller ikke.Jeg vet jo ikke når jeg kan få neste nedtur...å da vet jeg at det kan bli tøft for de rundt meg...Mange av vennene mine har ikke holdt ut de tøffeste takene og derfor synes jeg det er vanskelig å stole på folk... Men får vel bare ta en dag av gangen og håper på det beste...Er vel vanskelig å se at det er en som vil hjelpe meg nå og som vil stille opp etter å ha blitt sviktet av så mange andre... Det var godt å høre at du har funnet en som bryr seg om deg og støtter deg. Det er så utrolig viktig! Kjenner igjen den følelsen av å ikke vite om man tørr å stole helt på at det er sant. Jeg har vært sammen kjæresten min i 4 mnd nå, har det akkurat sånn som du beskriver det. Han holder rundt meg, støtter meg og lytter. Hatt noen skikkelige nedturer i løpet av de 4 mnd, men han er her fortsatt.. Bra du har fortalt han litt om hvordan du har det, så kan han forstå og støtte deg i de dårlige periodene. Er det en ting jeg har lært av dette er at det er viktig med ærlighet ovenfor de du vil skal stille opp for deg. Kjæresten min har sagt at han takler dette fordi jeg forteller hva som skjer med meg. Da vet han at det ikke er han som er problemet Så ærlighet varer lengst, det er vanskelig å snakke om. Men si litt og litt. Gratulerer så masse :D Godt med positive nyheter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1558003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det var godt å høre at du har funnet en som bryr seg om deg og støtter deg. Det er så utrolig viktig! Kjenner igjen den følelsen av å ikke vite om man tørr å stole helt på at det er sant. Jeg har vært sammen kjæresten min i 4 mnd nå, har det akkurat sånn som du beskriver det. Han holder rundt meg, støtter meg og lytter. Hatt noen skikkelige nedturer i løpet av de 4 mnd, men han er her fortsatt.. Bra du har fortalt han litt om hvordan du har det, så kan han forstå og støtte deg i de dårlige periodene. Er det en ting jeg har lært av dette er at det er viktig med ærlighet ovenfor de du vil skal stille opp for deg. Kjæresten min har sagt at han takler dette fordi jeg forteller hva som skjer med meg. Da vet han at det ikke er han som er problemet Så ærlighet varer lengst, det er vanskelig å snakke om. Men si litt og litt. Gratulerer så masse :D Godt med positive nyheter! Ærlighet varer lengst ja det har du helt rett i.Kom nettopp hjem etter en lang tur med hundene.Det er så fint å ha en å gå tur sammen med.Føler at jeg klarer å stole mer på han etter hvert og det hjelper meg mye at han er en åpen og ærlig person selv som tørr å fortelle om ting han selv har vært igjennom...Det gjør meg tryggere. I morgen skal jeg foresten begynne på skole igjen...både gruer og gleder meg.Er spent på hvordan det kommer til å gå denne gangen...Men nå vet jeg ialle fall at jeg har en som støtter meg når det blir tøft. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1559188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten85 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ærlighet varer lengst ja det har du helt rett i.Kom nettopp hjem etter en lang tur med hundene.Det er så fint å ha en å gå tur sammen med.Føler at jeg klarer å stole mer på han etter hvert og det hjelper meg mye at han er en åpen og ærlig person selv som tørr å fortelle om ting han selv har vært igjennom...Det gjør meg tryggere. I morgen skal jeg foresten begynne på skole igjen...både gruer og gleder meg.Er spent på hvordan det kommer til å gå denne gangen...Men nå vet jeg ialle fall at jeg har en som støtter meg når det blir tøft. Går på skole jeg å. Det er ikke bare bare nei.. konsentrasjonen er ikke alltid der. Ikke for min del nå i hvert fall.. skal til psykolog for første gang på tirsdag. Må si jeg gruer meg. Men det hjelper med en som stiller opp og støtter. Skjønner ikke hvor jeg fant han.. hehe Godt å høre han stiller opp, vi trenger det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1559414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Går på skole jeg å. Det er ikke bare bare nei.. konsentrasjonen er ikke alltid der. Ikke for min del nå i hvert fall.. skal til psykolog for første gang på tirsdag. Må si jeg gruer meg. Men det hjelper med en som stiller opp og støtter. Skjønner ikke hvor jeg fant han.. hehe Godt å høre han stiller opp, vi trenger det! Nei det er ikke lett når det gjelder skole og konsentrasjon...jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet slutte fordi det rett og slett gikk på helsa løs...men jeg gir ikke opp og forsøker atter en gang!... Du får ha lykke til hos psykologen.Jeg går til samtaler en gang i uka jeg også.Noen ganger hjelper det,mens andre ganger føler jeg at jeg bare blir provosert og ikke forstått...Kan jo være psykologens behandlingsmetode,ikke vet jag...akkurat nå går det greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212009-en-glad-nyhet/#findComment-1560245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.