Gå til innhold

Når viste din test positiv?


Triad

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hører til på "vil bli gravid forummet" og lurer på om det endelig er min tur til å flytte over i "gravid forummet"?

Hadde IKM den 28.12. og tok en test både da og i dag (30) men den viser fremdeles negativt. Har ømme pupper men ingen mens... (bruker dog å få ømme pupper når jeg skal ha mens, som forøvrig pleier å komme på dagen).

Hvilken dag testet du positivt? Før IKM, på dagen, eller først noen dager etter?

Hilsen Håpefull

PS.

Var nettopp på toalettet "for nr 2" og da jeg trykket kom det ut litt brunt gammelt blod... Hva kan det bety???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig viste mine tester positivt den dagen jeg skulle ha mensen.

Jeg var gravid i sommer... & da testet jeg ikke positivt før 1 uke etter IKM... men da var jeg gravid utenfor livmor og vet ikke pm det hadde noe med saken og gjøre?

Men jeg får vel bare forbrede meg på at det kanskje er mensen som kommer...

*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Min test var positiv tre dager etter IKM. Jeg ventet med vilje litt før jeg testet. Hadde ikke nerver til å se en negativ test...

Jeg hadde også brunlig utflod / spotting i de dagene jeg skulle hatt mensen.

Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test var positiv tre dager etter IKM. Jeg ventet med vilje litt før jeg testet. Hadde ikke nerver til å se en negativ test...

Jeg hadde også brunlig utflod / spotting i de dagene jeg skulle hatt mensen.

Jeg krysser fingrene for deg!

Hadde du!?! Oi det skulle jeg nesten ikke lest;-)

Er det lov å håpe litt likevel da???

Klem fra Triad med en liten spire av håp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Hadde du!?! Oi det skulle jeg nesten ikke lest;-)

Er det lov å håpe litt likevel da???

Klem fra Triad med en liten spire av håp*

Ja, det var litt brunlig blod ja. Og jeg hadde ganske ømme brystvorter og murringer....

Men tester du negativt så kan det jo også bare være at mensen blir forsinket...

For to måneder siden hadde jeg en slik episode. Ingen mensen - kom en uke for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg uregelmessig mens, men i forhold til termin osv, så testet jeg svakt positivt 2 dager før det som ville vært IKM... Da hadde jeg hatt ømme pupper i 3-4 dager først (noe jeg så å si aldri har hatt før mensen, det var derfor jeg tok en test...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen spire denne mnd heller gitt... Kjedelig, hadde jo ett lite håp da mensen for første gang siden jeg var gravid i sommer lot vente på seg..

Men på den lyse siden så har jeg jo El og dermed en ny sjanse allerede den 14 igjen :-)

Og sist men ikke minst skal min samboer og jeg gifte oss den 21.01.06. så da blir det Champagne på meg også! ;-)

***NYTT ÅR, NYE SJANSER***

Kanskje får vi en liten familieøkning i bryllupsgave?!? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...