Gå til innhold

Sykebesøk - ikke blomster...

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Skal besøke brodern på sykehuset i dag, han har hatt en øyeoperasjon og ser ingenting. Så jeg gidder ikke ta med blomster, kan ikke ta med blader eller filmer heller... Og ikke noe særlig godis, han er der fordi han har senvirkninger av en dårlig regulert diabetes!!!

Noen tips til hva som kune gledet ham, han er en voksen gutt i 30 årene...

Har så lyst å glede ham med noe:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212036-sykebes%C3%B8k-ikke-blomster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Muscle

Kan du ikke ta med noe frukt til ham da?

Hvis du kutter det opp i fine små biter, så blir det enkelt og fristende for ham å spise.

hehe, tror ikke jeg ville synes det var fristende å spise frukt i småbiter.

Er det noe jeg forbinder med hjelpesløshet, så er det frukt i småbiter.

Gjest Ulvinnen Lurulf

hehe, tror ikke jeg ville synes det var fristende å spise frukt i småbiter.

Er det noe jeg forbinder med hjelpesløshet, så er det frukt i småbiter.

Jeg syns det er utrolig delkat å få servert oppskåret frukt.

Har du ikke sett sånne fat på hoteller, osb?

Typisk når det er store konferanser.

Annonse

Gjest Mrs. Muscle

Jeg syns det er utrolig delkat å få servert oppskåret frukt.

Har du ikke sett sånne fat på hoteller, osb?

Typisk når det er store konferanser.

Jo, men på et sykehus forbinder jeg det kun med hjelpesløshet. Jeg ville foretrukket noe annet. Denne karen blir kanskje glad for det.

jeg fant en syngende (og dansende) blomst på Nordli som jeg tok med på sykebesøk, hvis broren din er i det humoristiske hjørnet kan jo det være en ide

en slik blomst blir jo ikke kastet ihvertfall

"en slik blomst blir jo ikke kastet ihvertfall"

Jo.

En stooor sandwich med alt det han liker på, masse grønt og grovt brød (sykehusmat er sjeldent spennende, en lydbok eller musikk og store gode ullsokker.

Dette hadde jeg med på sykehus besøk til en kompis for et par mnd siden og han likte det iallefall kjempegodt.

Annonse

Kan du ikke ta med noe frukt til ham da?

Hvis du kutter det opp i fine små biter, så blir det enkelt og fristende for ham å spise.

hvis han er diabetiker så vet jeg ikke om det er så lurt.Husker at en slektning som hadde diabetes måtte være svært forsiktig med hvor mye frukt hun spiste pga sukkerinnholdet

men det er jo ikke sikkert at det gjelder for hans diabetes

Hva med flaxlodd?

Du må nok hjelpe han litt med skrapingen siden han ikke ser, men det er et øyeblikk spenning iallfall.

Er han riktig heldig vinner han litt også.

God idé. Og da ser han ikke om han skulle være så heldig å vinne heller. "Nei, dessverre, dette er visst bare å kaste, her var det ingen gevinst!"

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...