Gå til innhold

tips til aktivitet jentekveld

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kommet med i en jentegjeng som møtes med jevne mellomrom, og det er hver sin tur til å arrangere en aktivitet. Nå har min tur kommet, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Det har egentlig ikke skjedd så mye de to gangene jeg har vært med til nå, men jeg vet at de har gjort litt forskjellig tidligere, som baking, kino, blåbærtur og Sverige-tur. Det har også vært mye snakk om "hobbyting" men jeg er egentlig ikke helt typen til sånne dikkegreier. Jeg kunne heller tatt dem med på løpetur i marka, men det er ikke DE typen til :-)

Jeg pleier å slå mine gjester i bakken med veldig god mat og drikke om jeg får si det selv, men det hadde vært artig å finne på noe mer... Dessuten skal det være på en hverdag denne gangen, så det bør ikke bli for mye vin.

Noen tips til en artig aktivitet??

....Hmmm, har de andre skøyter montro?? Og blir det vær til sånt den dagen? Men en av dem er jo høygravid... æsj...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212099-tips-til-aktivitet-jentekveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Trenger det å være en aktivitet til snakkingen?

Må dere ha noe å tenke på når dere skravler i vei?

Nei vi MÅ ikke alltid det, noen ganger skjer det ikke så mye mer heller, men opplegget var da engang sånn da jeg kom med... Og det kan jo være ARTIG å gjøre noe utenom det vanlige??

Dere kan jo spille et spill.

Det er jo både sosialt og morsomt.

Jeg anbefaler Kokeli Monke.

Det setter igang latter musklene iallefall.

Ja, jeg var innom det i tankene, men glemte det igjen. Har et spill som har vært skammelig lite brukt...

He he..men da vil du slå de andre jentene ned i støvlene! Du trenger ikke si du har øvd på forhånd vettu ;)

Hehe. Jeg har bare kommet til én gang, ellers hører jeg på småjentene som stotrer seg frem med dårlig lydkvalitet :-)

Men jeg kan jo legge meg i hardtrening nå!

Annonse

Bris1365380442

Trenger det å være en aktivitet til snakkingen?

Må dere ha noe å tenke på når dere skravler i vei?

Vet dere hvorfor jente strikker? For at de skal ha noe å tenke på mens de snakker! Stygg, hva? Jeg foreslår bowling, det er moro, det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...