Gå til innhold

Den absolutt rabiate Drittunge!

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

KJaere deg!

Jeg vet ikke hva jeg skal si...noe saa vakkert er det ikke andre enn Eric som har gitt meg.

vet ikke hva jeg skal gjoere...sende det tilbake fordi du ER/ maa vaere gal...eller beholde det fordi det er utrolig vakkert.

Email adr din?

Tror jeg maa kjefte litt privat...dette er for sterkt...derfor har det tatt noen dager paa melding( samt at vi har vaert innesnoedd,minst 2 cm)

Tusen,tusen takk!...Og jeg spiser fremdeles ost...og det gjoer ungene ogsaa.

Vi har laget et eventyr om deg...Cirion...som er en slags engel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212101-den-absolutt-rabiate-drittunge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si at Bella har sendt deg lua hun nå har strikket på så lenge jeg har vært på dol, en lue som har blitt et skjerf, en genser, en hånkle, et halstørkle, fingervanter, penisvarmer til meg (men den passet ikke, var for stor), samt ullsokker?

Herregud. Den jentas strikkegenskaper holder i hvert fall ikke til fast strikkejobb!

Men du tok i hvert fall strikkegaven, hva enn det nå ble til slutt, med godt mot. Det skal du ha. Og et godt nytt år håper jeg du, alle dine barn og naboenes biler, får! :)

Gjest Liza i London

Ikke si at Bella har sendt deg lua hun nå har strikket på så lenge jeg har vært på dol, en lue som har blitt et skjerf, en genser, en hånkle, et halstørkle, fingervanter, penisvarmer til meg (men den passet ikke, var for stor), samt ullsokker?

Herregud. Den jentas strikkegenskaper holder i hvert fall ikke til fast strikkejobb!

Men du tok i hvert fall strikkegaven, hva enn det nå ble til slutt, med godt mot. Det skal du ha. Og et godt nytt år håper jeg du, alle dine barn og naboenes biler, får! :)

Hun har strikket et nydelig armbaand til meg...trodde nok at hodet mitt var litt smalt!

Naboens bil er trygg,dekket av sno som den er. Jeg er omtrent eneste paa veien her. Noen har aldri hoert om aa starte i 2.gir...dessuten politiet oppfordrer oss til aa bli hjemme. Saa jeg sklir lykkelig fra fil til fil.

jeg ga henne vaginakuler,, de du og jeg valgte ut for henne :-)

Annonse

Jeg holder fortsatt på med penisvarmeren din... den blir helt bedårende.

Sjalet mitt holderjeg også på med, jeg har klart 3 cm på 2 mnd, det er UHYRE komplisert å snu skjønner du.

Sjalet mitt holderjeg også på med, jeg har klart 3 cm på 2 mnd, det er UHYRE komplisert å snu skjønner du.

Sånn går det når du strikker rødvin og drikker sjal på engang. Da blir det krøll!

å lage en penisvarmer til SDD kan da umulig være store jobben. Jeg er sikker på jeg kunne fingerheklet en på under 5 minutter.

Og jeg er dårlig i håndarbeid jeg:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...