Gå til innhold

Waldorf uten kremfløte?


Gemini

Anbefalte innlegg

Har noen en god og utprøvd oppskrift på waldorf uten kremfløte?

Jeg har matfløte, kesam og majones.

Hvis det er mulig å lage en god waldorf uten kremfløte, så tar jeg gjerne imot tips. Hvis ikke får jeg nok ta meg en tur i butikken i morgen formiddag... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tintintin

Lagde waldorf for noen dager siden ved å blande en boks lettrømme med en pakke majones. Andre ingredienser var rødt eple, sitronsaft, valnøtt, stangselleri, druer. Var veldig godt, selv uten kremfløte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde waldorf for noen dager siden ved å blande en boks lettrømme med en pakke majones. Andre ingredienser var rødt eple, sitronsaft, valnøtt, stangselleri, druer. Var veldig godt, selv uten kremfløte:-)

Men hva tror du om å bruke kesam istedenfor lettrømme? Vil det funke, rent smaksmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tintintin

Men hva tror du om å bruke kesam istedenfor lettrømme? Vil det funke, rent smaksmessig?

Ja, det tror jeg vil bli godt.

Så lenge du har frukten og valnøtt så blir det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg vil bli godt.

Så lenge du har frukten og valnøtt så blir det nok bra.

Jada, har alt det som skal til av frukt osv. Men en av gjestene tåler ikke nøtter, så jeg må ha de i en skål ved siden av, så får vil ha det oppi de av oss som kan/vil. :-)

Takk for at du svarte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men joda, jeg hadde sett den. Men jeg stresset uansett litt med det hele i går kveld/natt, så jeg var litt usikker... :-)

Men laget til slutt Waldorf med det jeg hadde i hus, og såvidt jeg kan bedømme blir resultatet bra :-)

Gemini, jeg hadde aldri trodd noen skulle tipse DEG om å google! Nå blei jeg skuffa her! ;)

Gemini, the Google-queen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gemini, jeg hadde aldri trodd noen skulle tipse DEG om å google! Nå blei jeg skuffa her! ;)

Gemini, the Google-queen! :)

Hehehe - jeg skulle nok skrevet at jeg allerede HADDE googlet det hele. ;-)

Men jeg blir gjerne litt (små)stressa når jeg skal ha gjester, er ikke så stø på festmat, for å si det sånn... Men tror dette blir vellykket til slutt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...