Gå til innhold

"Fin, men helt blåst"

Anbefalte innlegg

Tenk dere følgende scenario: Du har via felles venner truffet en type som virket riktig hyggelig. Etterpå får du vite at den hyggelige fyren har beskrevet deg som i overskriften. Utrykket "veldig blond" kom også opp. Du avskriver da fyren, som strengt tatt virket mer som en kongen av Queenstype enn som en IQ-konge. Men hva skjer så? Du blir bedt på date med samme fyren. Finnes det håp for så overfladiske mennesker? Noen tips til en passende hevn, bortsett fra å takke nei? Litt lyst til å ta med typen på en bulgarsk film uten teksting, e.l. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212115-fin-men-helt-bl%C3%A5st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tintintin

Hm, dra på date med ham og oppfør deg som en åndssnobb kanskje?

Les deg kraftig opp på litt smal litteratur og film, spe på med aparte politiske tema, himle med øynene når han ikke har satt seg inn i disse tingene som du later som om er en selvfølge for deg. Eller drit i hele fyren(hadde jeg gjort).

Gjest Hutrer og fryser

Hm, dra på date med ham og oppfør deg som en åndssnobb kanskje?

Les deg kraftig opp på litt smal litteratur og film, spe på med aparte politiske tema, himle med øynene når han ikke har satt seg inn i disse tingene som du later som om er en selvfølge for deg. Eller drit i hele fyren(hadde jeg gjort).

kan det tenkest at noen bare sa at han hadde sagt at du var veldig blond, fordi at de bare ikke ville at dere skulle gå sammen eller møtest igjen.......??:-)

Det å ta ham med på bulgarsk film er en latterlig hevn. Han kommer bare til å tro du valgte filmen nettopp fordi du er så jævlig blond.

Du bør bli med ham hjem, få ham ned på køya, kle av ham, bind ham til senga (de fleste av oss er enkle å be), og så legger du en kabel på brystkassa hans før du tar beina fatt og stikker.

Det er i hvert fall en langt bedre hevn enn det bulgarske film-tullet ditt.

Annonse

Desverre så er det sånn at hvis man er blond og pen så tror mange at det er ensbetydende med å være dum.

For litt siden opplevde jeg noe liknende. Jeg hadde fått A på en krevende eksamen, og en gutt i klassen hadde fått C. Da han fikk høre at jeg fikk A brølte han (jeg var naturligvis ikke til stedet) FIKK ***** A???? Vel den eneste mulige forklaringen på det er at hun må ha gitt sensoren en blowjob.

Men jeg fortsatte å få veldig bra karakterer i resten av eksamene og enden på visa er at han nå driver å maser om å få jobbe i gruppearbeid med meg..

Men av en eller annen grunn så er jeg ikke særlig interessert i det ;)

Bris1365380442

Desverre så er det sånn at hvis man er blond og pen så tror mange at det er ensbetydende med å være dum.

For litt siden opplevde jeg noe liknende. Jeg hadde fått A på en krevende eksamen, og en gutt i klassen hadde fått C. Da han fikk høre at jeg fikk A brølte han (jeg var naturligvis ikke til stedet) FIKK ***** A???? Vel den eneste mulige forklaringen på det er at hun må ha gitt sensoren en blowjob.

Men jeg fortsatte å få veldig bra karakterer i resten av eksamene og enden på visa er at han nå driver å maser om å få jobbe i gruppearbeid med meg..

Men av en eller annen grunn så er jeg ikke særlig interessert i det ;)

Det der tror jeg ikke bare er en klisje. Jeg er både blond og pen og har aldri blitt tatt for å være dum. Det må da være noe man har sagt eller gort for å få det stempelet.

petter smart

Det der tror jeg ikke bare er en klisje. Jeg er både blond og pen og har aldri blitt tatt for å være dum. Det må da være noe man har sagt eller gort for å få det stempelet.

Det er vel ingen som tror/mener de selv er dumme.

Leste om en undersøkelse de gjorde for noen år siden der folk skulle vurdere seg selv opp mot gjennomsnittet innen en rekke felt. Så godt som ingen vurderte seg selv om under snittet. De fleste mente de var over snittet. Det sier det meste om hvor objektive folk klarer å være i å vurdere seg selv.

Jeg er enig med deg. Jeg har aldri, aldri, aldri blitt tatt for å være dum.

Og det til tross for at jeg tidvis spiller atskillig blondere enn jeg er.

Annonse

Gjest den var jo god da...

Jeg er enig med deg. Jeg har aldri, aldri, aldri blitt tatt for å være dum.

Og det til tross for at jeg tidvis spiller atskillig blondere enn jeg er.

Du har ikke blitt tatt for å være dum?? Hehe.. dårlig hukommelse også da skjønner jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...