Gå til innhold

hvordan får jeg nummeret overskriftene mine i Word?

Anbefalte innlegg

jeg mener at sist jeg skrev oppgave så kom det frem en liste hvor jeg kunne velge hvilket nummer jeg skulle ha på overskriftene mine.

la oss si at første overskrift skal ha nummer 1.0 og den neste skal ha nummer 1.1

Har dere noen grei måte å gjøre det?

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener...tenker du på størrelse og "slag" overskrift?

I såfall ligger det valget på linja de: en firkantet boks, det står "normal", med liten pil for flere valg...

det var kanskje rotete forklart:)

altså jeg har markert overskriftene mine som overskrift 1, 2 3 etc

men så skal jeg ha en nummerert overskrift også, slik at det skal stå 1.0 foran innledning og 1.1 foran problemstilling etc

og det får jeg ikke til

ble du noe klokere nå?

det var kanskje rotete forklart:)

altså jeg har markert overskriftene mine som overskrift 1, 2 3 etc

men så skal jeg ha en nummerert overskrift også, slik at det skal stå 1.0 foran innledning og 1.1 foran problemstilling etc

og det får jeg ikke til

ble du noe klokere nå?

Nå er min Word på engelsk, men jeg vil anta du skal gå inn i en meny som heter "format", deretter velge "punktmarkering og nummerering" (eller noe sånt) og deretter "flere nivå". Da skal det gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...