Gå til innhold

Hvilken jobb har du og hvilken lønn har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No vart æ nysjerri, ja!

Men det var vel meningen!

:)

Her skal vi være to, som i alle de siste åra. Ikke raketter i år, gubben nekta å gå ut på glatta, dessuten sender naboene opp så mye at vi ser ikke hagegjerdet for bare krutrøyk.

Vi skal drikke champagne og spise småting i kveld.

Godt nyttår!

Gjest kantinee

jobber på kjøkkenet til en kafè og lager mat og vasker,tjener bare trygda mi, jeg. 150 000 kr året, men håper jo få en vanlig jobb via denne. Eller begynne å studere når jeg har fått studiekompetanse som jeg ikke fikk pga sykdom! Umulig å få det til å gå rundt, så får inn 7000 kr i leieinntekter. Til gjengjeld må jeg dele leiligheten min med andre, hadde vært deilig å bo alene ja...

Annonse

No vart æ nysjerri, ja!

Men det var vel meningen!

:)

Her skal vi være to, som i alle de siste åra. Ikke raketter i år, gubben nekta å gå ut på glatta, dessuten sender naboene opp så mye at vi ser ikke hagegjerdet for bare krutrøyk.

Vi skal drikke champagne og spise småting i kveld.

Godt nyttår!

Så det var her svaret mitt til Flisa endte! Jeg trodde det hadde forsvunnet i lufta!

Jeg har en frilansjobb. Morsom, men uforutsigbar mht til hva det blir av penger i løpet av et år. Alt fra 150 000 til 450 000.

Skummelt, men jeg er vant til det og har overlevd til nå.

Henriette1365380130

Jeg er saksbehandler i et forsiksingsselskap, og tjener 250000 i året. Er fornøyd med det i forhold til alder og at jeg ikke har tatt noen utdannelse enda.

glemte å skrive hva jeg synes om jobben!

jeg trives helt greit, men det er bare en midlertidig jobb før jeg skal studere til neste år.

amerikafareren

Jeg er lektor med opprykk i skolen og tjente ca. 400000 i året. Jeg er ikke misfornøyd med lønnen, men jeg er så lei jobben at fra og med i morgen har jeg ulønnet permisjon i tre år og om noen få dager drar jeg til USA for å studere videre. Skal ta doktorgrad i pedagogikk så jeg bygger på det jeg har. Penger vet jeg ingenting om, skal søke stipender og stipendiatstillinger underveis, men jeg klarer det første semestret.

Annonse

Høres da rikelig ut for å ikke gjøre noe.

For ikke gjøre noe!!!!!!!!

Da skulle du ha prøvd deg en uke i avisa vår. Å skrive selve artikklene er faktisk bare 1/4 del av jobben.

Jeg har omtrent fem timer overtid hver uke, jobber ca. to helger i måneden, og vi springer ræva av oss hele dagen. På lillejulaften jobbet jeg fra 08.00 til 21.00 for å få ut siste avisa, så ikke kom å si at vi ikke gjør noe!

Det er faktisk mye større arbeidspress i små aviser, enn de store som kommer ut hver dag fordi vi er så få. Men lønna er omtrent det tredobbelte i de største avisene.

Så det var her svaret mitt til Flisa endte! Jeg trodde det hadde forsvunnet i lufta!

Jeg har en frilansjobb. Morsom, men uforutsigbar mht til hva det blir av penger i løpet av et år. Alt fra 150 000 til 450 000.

Skummelt, men jeg er vant til det og har overlevd til nå.

Skiftleder på McDonalds, tjener 270.000 + bonuser før skatt. Er meget fornøyd med lønnen, og jobben er spennende og utfordrende. Negative er vel at det er fryktelig stressende men man lærer å kjenne sine egne grenser på denne måten!

Er stort sett fornøyd med lønn og jobb uten å inneha noen offisiell utdannelse annet enn VGS.

Selvstendig næringsdrivende, jobben min er fantastisk, jeg er kjempefornøyd siden jeg bestemmer arbeidsmengde og arbeidstider selv. I år har jeg hatt inntekt på ca 150 000, men om jeg hadde tatt alle jobbene jeg kunne fått hadde jeg hatt mye mer. I år har jeg valgt å jobbe lite fordi jeg trengte mer tid til megselv og barna.

Gjest Vegrits

Jeg jobber i et sentralbord, er misfornøyd, fordi jeg har fem års høyskole utdannelse. (Har nettopp begynt og ser etter annen jobb) Tjener bare i overkant av 240000 i året!!!!!

Det er en skandale, spør du meg!!!! Hadde tjent bedre i Polen.

Gjest spørreren?

Jeg jobber i et sentralbord, er misfornøyd, fordi jeg har fem års høyskole utdannelse. (Har nettopp begynt og ser etter annen jobb) Tjener bare i overkant av 240000 i året!!!!!

Det er en skandale, spør du meg!!!! Hadde tjent bedre i Polen.

Hvilken sentralbordjobb krever fem års høyskoleutdannelse?

Lønnsdannelse skjer vel på grunnlag av den jobben en gjør og ikke på grunnlag av antall år på skole?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...