Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For slike utslett som ligner på vorter i underlivet. De er röde. Det som plager meg mest er at jeg ikke hat noen kontakt med noen mennesker 6 mnd etter som jeg har kjäreste i norge. Uansett to av de som er nyest har forsvunnet de gjör ikke vondt, men det er heller ikke noe digg å vite at det finnes der det ikke skal väre hva er det og hvordan bli kvitt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212157-noe-som-ligner-p%C3%A5-vorter/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dette du beskriver her kan høres ut som kjønnsvorter..Disse kommer og går, og kan ekelt og greit behandles med et legemiddel som heter Wartec..Uansett er det greit å stikke til lege for å fast konstatere at det virkelig ER dette du har i det hele tatt..disse er enkle å behandle, men de kan komme tilbake innimellom...

Ser at du nevner at du ikke har hatt sex med noen på 6mnd..akkurat når det gjelder vorter, så har dette ingenting å si...symptomene viser seg ofte ikke før etter 2mnd til flere ÅR...

Dette er ikke noe å bekymre seg over heller egentlig,da vortene er HELT ufarlige..vist disse er plagsomme el. sjenerende, er behandling med resept-belagt legemiddel å annbefale i første omgang.. om ikke de forsvinner da, kan disse fjernes ved frysing,laser el. skalplell..ingen av disse metodene er vonde eller ekle egentlig, så det er ingenting å grue seg for i det hele tatt..

Mvh.

Remi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...