Gå til innhold

Da er det min tur...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EyeToy!

Kjempemoro!

Sjekk bildene på Mitt Space, hehe

Vi ser helt lame ut, men det var dritgøy!!

Har sett på bildene - og det så kjempemorsomt ut.

Vi har også Eye Toy. I tillegg fikk vi to Singstar og Buzz til jul - så det har blitt litt tid foran skjermen i jula her også ... :-)

Annonse

Godt nytt år til deg også:o)

Men ehh..., webbisredaksjonen?

Webbisredaksjonen er:

Sdd (prest)

Prozak (kirketjener)

Mrxx (biskop)

Mary Poppins (spiller orgel)

Gyda, hare, lurulf, M.Angelica og jeg er de 5 nonnene i webmasterklosteret.

(Håper ikke jeg har glemt noen nå.?)

Og hvor mange av oss som egentlig er en person, er vanskelig å si. Webbis er en splittet personlighet ifølge enkelte her på dol.

;-P

Webbisredaksjonen er:

Sdd (prest)

Prozak (kirketjener)

Mrxx (biskop)

Mary Poppins (spiller orgel)

Gyda, hare, lurulf, M.Angelica og jeg er de 5 nonnene i webmasterklosteret.

(Håper ikke jeg har glemt noen nå.?)

Og hvor mange av oss som egentlig er en person, er vanskelig å si. Webbis er en splittet personlighet ifølge enkelte her på dol.

;-P

takker for opplysningen:o)

Det med splittet personlighet vet jeg litt om ja, mitt alterego er jo "Babette" ;o)

takker for opplysningen:o)

Det med splittet personlighet vet jeg litt om ja, mitt alterego er jo "Babette" ;o)

"Det med splittet personlighet vet jeg litt om ja, mitt alterego er jo "Babette" ;o) "

Eh...er det noe jeg ikke har fått med meg? Er du Babette??

Eller mener du at noen har trodd det en gang?

*veeeldig nysgjerrig...*

;-)

Annonse

"Det med splittet personlighet vet jeg litt om ja, mitt alterego er jo "Babette" ;o) "

Eh...er det noe jeg ikke har fått med meg? Er du Babette??

Eller mener du at noen har trodd det en gang?

*veeeldig nysgjerrig...*

;-)

Ja, vi er samme person.

Godt å komme ut av skapet, det er så støvete der!

Ja, vi er samme person.

Godt å komme ut av skapet, det er så støvete der!

Det tviler jeg på når jeg tenker meg om. For jeg ser dere har svart i samme tråd...og det er ikke særlig populært ;-) Og det vet både du og Lurveline, hehe.

(sikter til tråden om hvor mye en har gått opp i jula, Åpent forum)

Så da må det være noen som har trodd at dere var samme person.

*s*

Det tviler jeg på når jeg tenker meg om. For jeg ser dere har svart i samme tråd...og det er ikke særlig populært ;-) Og det vet både du og Lurveline, hehe.

(sikter til tråden om hvor mye en har gått opp i jula, Åpent forum)

Så da må det være noen som har trodd at dere var samme person.

*s*

Jeg er klar over at man ikke skal svare med to forskjellige nick, og vet at jeg har svart i tråden du sikter til, men kun én gang.

Jeg finner ikke den tråden heller, så jeg får ikke sjekka opp hva du mener. Har du link?

Jeg er klar over at man ikke skal svare med to forskjellige nick, og vet at jeg har svart i tråden du sikter til, men kun én gang.

Jeg finner ikke den tråden heller, så jeg får ikke sjekka opp hva du mener. Har du link?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2910854

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...