Gå til innhold

Forkjøla av å fryse på beina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge min venninne som er lege, ja, faktisk kan man det.

Man må selvfølgelig ha vært utsatt for smitte. Men hun sier at det viser seg at bakterier i halsen trives ekstra godt hvis temperaturen i halsen faller litt, og at det av en eller annen grunn (som man ikke kjenner) er slik at hvis føttene blir kaldere, blir halsen det også.

Så hvis det kribler i halsen: Ta på ullsokker.

Annonse

Ja, det kan man. Trodde dette var allmenn kjent. Men ellers har du det bra?

Jeg har det ikke bra!! Har litt vondt i den ene mandelen. Tror det er den venstre, litt høyt oppe og litt på skrå innover! Ellers har jeg ei stor-tå som verker, og lillefingeren skjelver..... hva sier du dr. angelica?

;)

Gjest M.Angelica

Jeg har det ikke bra!! Har litt vondt i den ene mandelen. Tror det er den venstre, litt høyt oppe og litt på skrå innover! Ellers har jeg ei stor-tå som verker, og lillefingeren skjelver..... hva sier du dr. angelica?

;)

Det går over hvis du tar deg en skarp en.

Du bør også legge deg tidligere på kveldene :P

Det blir 170 kr takk ;)

Vel, jeg var ihvertfall på nippet til å bli syk i går - var tjukk i halsen. Var også veldig kald på beina. Så jeg la en varmepute på beina når jeg la meg - og i dag er halsen så og si god...

Har erfart mange ganger at det hjelper å holde seg varm på beina og at jeg blir forkjølet hvis jeg ikke gjør det.

Var det ikke akkurat framme i media også at det var bevist at man lettere ble forkjølet hvis man ble kald?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...