Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Samme person? Neei, men vi er jaggu like både i sinn og skinn.

Og det blir man jo i dette klosteret. (Kom inn som originaler og ble raskt formet som kopier - av hverandre.) ;-)

Vi er jaggu like både i sinn og skinn.

Og det blir man jo i dette klosteret. (Kom inn som originaler og ble raskt formet som kopier - av hverandre.) ;-)

Hjelp... Ser du hva som skjer? Her skriver jeg det samme som deg... vi blir kopier av hverandre!

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

11

• hare1365380455

11

• Gyda

7

• Tottlå

2

Mest aktive i denne tråden

Vi er jaggu like både i sinn og skinn.

Hjelp... Ser du hva som skjer? Her skriver jeg det samme som deg... vi blir kopier av hverandre!

Ups. Rene kloningen - men det er ikke det heller. For vi har jo heldigvis fått miksa oss slik at det beste av den enkelte er henta ut og miksa til de mest perfekte nonnene (menneskene) man kan tenke seg.

Nå brukte jeg mye styrke på å skrive dette uten å kopiere deg - men det holdt!

Nonnehilsen fra

I like måte :) Det ble en hard kveld med alt for mye å drikke..huff! Ikke akkurat den beste starten på året men formen begynner endelig å stabilisere seg ;)

Nyttår skal feires det, så selv om det ble hard festing på deg så er du nok god som ny etter få dager. ;-P

Gjest Nonne 2 /Ulvinnen Lurulf

Eller: dere er samme person..... (Neida.)

Men hare, nå blander du kortene! Det er amber og jeg som kanskje er samme person! Gyda og jeg derimot er søstre, så om Gyda og amber også kanskje skulle vært samme person, så ville jo Gyda kanskje være sin egen søster, og det går jo ikke!

Helt logisk hilsen fra

hare1365380455

Men hare, nå blander du kortene! Det er amber og jeg som kanskje er samme person! Gyda og jeg derimot er søstre, så om Gyda og amber også kanskje skulle vært samme person, så ville jo Gyda kanskje være sin egen søster, og det går jo ikke!

Helt logisk hilsen fra

Nei nå ble jeg forvirret her altså.... Ok, for å gjøre det enkelt: alle er en og en er alle! :D

Annonse

Gjest amber sun eller lurulf

Helt logisk hilsen fra

*LOL*

Det er bra noen holder styr på hvem av oss som er hvem, og hverandre, eller den ene og den andre. For jeg har falt av lasset nå tror jeg. Eller var det du som trodde det.

Ikke sikker, siden vi er samme person, eller var vi det? Siden Gyda var søsteren din men ikke min ,men vi er splittet personlighet.

Nei jeg gir opp...

;-P

Gjest lurulf eller amber eller begge???

*LOL*

Det er bra noen holder styr på hvem av oss som er hvem, og hverandre, eller den ene og den andre. For jeg har falt av lasset nå tror jeg. Eller var det du som trodde det.

Ikke sikker, siden vi er samme person, eller var vi det? Siden Gyda var søsteren din men ikke min ,men vi er splittet personlighet.

Nei jeg gir opp...

;-P

Det var nok du som trodde at jeg trodde du hadde fallt av lasset siden vi har en splittet personlighet.

Det er bare den delen av deg som kanskje er meg som er søsteren til Gyda. Den delen av deg som ikke liker ball er ikke søsteren til Gyda. Så du får bare kjenne etter neste gang du serveres ball, så vet du om du er bare deg eller meg også. Ok?

Men for å gjøre det enkelt: Øvrigheta er vi begge!

Gjest lurulf eller amber eller begge???

Nei nå ble jeg forvirret her altså.... Ok, for å gjøre det enkelt: alle er en og en er alle! :D

"Ok, for å gjøre det enkelt: alle er en og en er alle! :D"

Da gjenstår bare det fundamentale spørsmålet:

Hvor mange er (vi) jeg? Er det alle i webbisklosteret, alle nonnene, bondpikene eller bare amber og lurulf?

hare1365380455

"Ok, for å gjøre det enkelt: alle er en og en er alle! :D"

Da gjenstår bare det fundamentale spørsmålet:

Hvor mange er (vi) jeg? Er det alle i webbisklosteret, alle nonnene, bondpikene eller bare amber og lurulf?

Alle. Egenlig alle sammen.... (??)

Gjest amber  eller lurulf. nei det var nok amber :-)

Det var nok du som trodde at jeg trodde du hadde fallt av lasset siden vi har en splittet personlighet.

Det er bare den delen av deg som kanskje er meg som er søsteren til Gyda. Den delen av deg som ikke liker ball er ikke søsteren til Gyda. Så du får bare kjenne etter neste gang du serveres ball, så vet du om du er bare deg eller meg også. Ok?

Men for å gjøre det enkelt: Øvrigheta er vi begge!

Ok, det forklarte du så bra at jeg nå er sikker på hvem av oss som er meg. *s*

hehe

Gjest lurulf eller amber . nei det var nok lurulf :-)

Ok, det forklarte du så bra at jeg nå er sikker på hvem av oss som er meg. *s*

hehe

Så bra! Siden du vet hvem av oss du er, så må jeg være den andre! *Lettet over oppklaringen*

Annonse

Oups, her ble visst forvekslingen komplett. Beklager, kjære søster, det er naturligvis du som er nonne nr 2.

Jeg stiller litt lenger bak i nonnerekka :-)

*tenker så det knaker* ...

Jeg er nonne nr.1. (tror jeg...) Så er altså Gyda nonne nr.2, M.A. nonne nr.3, lurulf nonne nr.4 og hare nonne nr.5. Stemmer det?

Gjest Ulvinnen Lurulf

*tenker så det knaker* ...

Jeg er nonne nr.1. (tror jeg...) Så er altså Gyda nonne nr.2, M.A. nonne nr.3, lurulf nonne nr.4 og hare nonne nr.5. Stemmer det?

Ja, det skulle være den riktige nonnerekka.

Bra å få en oppfriskning av og til, så vi ikke går helt vill i hvem vi er!

:-)

Gjest hare lurulf (bare lurulf?)

"Bare et nick i hver tråd!"

Men fire nick i en signatur går vel bra?

Dessuten har "lurulf" vært en del av alle signaturene jeg har brukt i denne tråden, og da burde jeg være på trygg grunn.

Aha! Men hva sier du nå da...? Nå blir det tull i signaturene dine... Eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...