Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lei nonnepraten nå.

*tenker så det knaker* ...

Jeg er nonne nr.1. (tror jeg...) Så er altså Gyda nonne nr.2, M.A. nonne nr.3, lurulf nonne nr.4 og hare nonne nr.5. Stemmer det?

Nå begynner vel dette nonne snakket å bli kjedelig vel?

Vet dere har msn kontakt og ber dere derfor om å fortsette nonne praten der istedet for på doktoronline.

Hvem er det egentlig som har utnevnt dere til nonner?

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

11

• hare1365380455

11

• Gyda

7

• Tottlå

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Aha! Men hva sier du nå da...? Nå blir det tull i signaturene dine... Eller?

Det blir tull, ja!

Jeg må nok klage deg inn til webbisklosteret.

Hadde du skrevet under med

- hare lurulf (bare hare?)

så hadde det vært godkjent.

Skjerpings, hare! *streng pekefinger*

Gjest Ulvinnen Lurulf

Vet dere har msn kontakt og ber dere derfor om å fortsette nonne praten der istedet for på doktoronline.

Kjære anonyme nick:

Vi morer oss. Om du ikke gjør det, så bare hopp over våre innlegg.

Jeg husker ikke helt hvem det var som utnevnte oss til nonner, men det var vel amber som først ble utpekt som det av et helt annet nick.

Du får leke litt detektiv, så finner du nok ut av det.

Dessuten tar du helt feil: Ikke alle innbyggerne i webbisklosteret har msnkontakt med hverandre.

Men det var egentlig et utmerket forslag. Takk :-)

Jeg er enig med det lurulf svarte deg.

Vi morer oss. Så enkelt er det. :-)

Ingen tvinger deg til å lese, så bare hopp over det hvis du er lei.

ok?

:-)

Gjest lei nonnepraten nå

Kjære anonyme nick:

Vi morer oss. Om du ikke gjør det, så bare hopp over våre innlegg.

Jeg husker ikke helt hvem det var som utnevnte oss til nonner, men det var vel amber som først ble utpekt som det av et helt annet nick.

Du får leke litt detektiv, så finner du nok ut av det.

Dessuten tar du helt feil: Ikke alle innbyggerne i webbisklosteret har msnkontakt med hverandre.

Men det var egentlig et utmerket forslag. Takk :-)

Dere forvirrer nye brukere ved å utgi dere for webmastere.

Ingen her har utnevnt eller ansatt dere til webmaster jobb på doktoronline så det er sakt.

Sjerp dere og kom ned på jorda voksne damer.

Ingen her har utnevnt eller ansatt dere til webmaster jobb på doktoronline så det er sakt.

Og så minner jeg om at dette er forumet for meldinger - og her er terskelen for litt mer "personlig" kommunikasjon lavere.

Av og til er det litt vanskelig å ikke ha det litt gøy - spesielt når man ikke ødelegger en "seriøs" tråd - men vi bør kanskje "sjerpe" oss som du har "sakt".

Vennlig hilsen

Annonse

Utnevnt ble vi vel ikke.

Men beskylt for å være webmastergjeng som snakket sammen om nickene på msn, det ble vi.

Dessuten ble flere beskylt for å være samme person også.

Så det er ikke så rart vi lager litt moro utav dette, når enkelte nick tilter helt sånn som de gjorde da beskyldningene haglet.

hehe man har da ikke mer moro enn man lager selv ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Som Gyda sier, du er på meldinger nå.

At vi skulle være webmastere er heller ikke et eget påfunn. Det ble vi beskyldt for en rekke ganger i de trådene der webmaster ble utsatt for stygge beskyldninger før jul.

Vi valgte å ta det humoristisk i stedet for å sutre over at "alle er så slemme og beskylder oss for ting" og kreve trådene slettet.

Når vi klarer å heve oss over beskyldningene, så burde du klare å bære over med at vi morer oss.

Siden du ikke våger å stå frem med eget nick, så var vel du en av de som hudflettet webmaster også? Du var veldig rask til å trekke frem at noen av oss har msn-kontakt, noe som var et av ankepuntene fra de anonyme nickene mot webmaster også.

Gjest lei nonnepraten nå

Som Gyda sier, du er på meldinger nå.

At vi skulle være webmastere er heller ikke et eget påfunn. Det ble vi beskyldt for en rekke ganger i de trådene der webmaster ble utsatt for stygge beskyldninger før jul.

Vi valgte å ta det humoristisk i stedet for å sutre over at "alle er så slemme og beskylder oss for ting" og kreve trådene slettet.

Når vi klarer å heve oss over beskyldningene, så burde du klare å bære over med at vi morer oss.

Siden du ikke våger å stå frem med eget nick, så var vel du en av de som hudflettet webmaster også? Du var veldig rask til å trekke frem at noen av oss har msn-kontakt, noe som var et av ankepuntene fra de anonyme nickene mot webmaster også.

Jeg var ikke en av de som var med i tråden.

Jeg ser at dere er på meldinger i denne tråden men dere har operert med nonne og webmaster andre steder på doktoronline også.

Har lest tråden og ingen har sakt at noen av dere er webmastere men derimot i snakk med webmaster på msn.

Skal ikke krangle med dere om dette nå ville bare si at nok er nok og ikke dra i dette så mye lengre voksne damer.

hare1365380455

Det blir tull, ja!

Jeg må nok klage deg inn til webbisklosteret.

Hadde du skrevet under med

- hare lurulf (bare hare?)

så hadde det vært godkjent.

Skjerpings, hare! *streng pekefinger*

Skjerpings du liksom.... Du må da ikke klage på meg! Jeg som er så snill!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...