mariaflyfly Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Så morsomt! Grattis til deg også. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Så koselig! Var det både romantisk og rørende, eller? Mange gratulasjoner fra 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Nei, se her - det ene frieriet etter det andre ... Gratulerer så mye, Åsemor. Jeg gleder meg til å høre mer (tid, sted og sånn ...)! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Ja, det var ille. Så du hvilken reaksjon jeg fikk? Jeg måtte teste det på mannen min, jeg også Ja, jeg så det lurulf. Det var noe helt annet ja! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Ja, jeg så det lurulf. Det var noe helt annet ja! ;-) *Nikker fornøyd* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer! Vi er forlovet, men vi håper snart at det blir bryllup 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer så masse!!! Det er jo så koselig å gifte seg! SKulle gjerne gjort det igjen - med samme mann... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Uekte barn? Forander barn seg når foreldrene gifter seg? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer med bestemmelsen om å gifte dere! :-) (Men et barn er vel ikke uekte fordet om foreldre ikke er gift vel... ikke i 2005...?) :-) M.v.h. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Gratulerer til deg også da Åsemor!! :-D Jeg og fridde til mannen min ;-) For snart 10 år sida! M.v.h. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer med bestemmelsen om å gifte dere! :-) (Men et barn er vel ikke uekte fordet om foreldre ikke er gift vel... ikke i 2005...?) :-) M.v.h. Jeg tuller jo bare 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer så masse!!! Det er jo så koselig å gifte seg! SKulle gjerne gjort det igjen - med samme mann... Hvorfor gjør dere ikke det? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Så koselig! Var det både romantisk og rørende, eller? Mange gratulasjoner fra Vel, det var romantisk for meg. Fordi han ikke lagde noen scene, bare spurte meg lavt og stille. Han kjenner meg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Uekte barn? Forander barn seg når foreldrene gifter seg? Før i tiden, så. Bare tuller, selvsagt. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Vel, det var romantisk for meg. Fordi han ikke lagde noen scene, bare spurte meg lavt og stille. Han kjenner meg Godt! Da ble det helt riktig, da. Lykke til med planleggingen videre (det er mye gøy i den også)! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Godt! Da ble det helt riktig, da. Lykke til med planleggingen videre (det er mye gøy i den også)! Åh nei, blir ingen planlegging. Vi skal ikke ha noe til bryllupsfest, bare gifte oss i litt pene klær, spise på en fin restaurant med alle vennene våre og gå ut og feste Mamma tar babyen... 0 Siter
Gyda Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Åh nei, blir ingen planlegging. Vi skal ikke ha noe til bryllupsfest, bare gifte oss i litt pene klær, spise på en fin restaurant med alle vennene våre og gå ut og feste Mamma tar babyen... Litt planlegging blir det jo da (gi meg den, da ...), og så får dere i alle fall kose dere med bryllupsfeiringa. (Og så er det spesielt en ting som er ekstra greit med ekteskapsinngåelse. Man slipper å pugge så veldig på svaret. Det er som regel vanskelig å svare feil. :-).) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.