Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør vi, etter at eldstemann veltet juletreet over seg for 5 år siden.

Det glemmer jeg ikke. Treet var uekte, og stålstrengene laget dyprøde, lange sår nedover ryggen hans.

Vi lovde oss selv: Aldri mer.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bruker ekte tre, men har aldri bundet det. Har gått fint.

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. Unger må lære seg å ikke turne i juletreet. Det er neppe tungt nok til at de skader seg hvis det faller over dem.

Skrevet

Huff da..det har jeg aldri tenkt på en gang...

Jeg satser på at ungene mine holder seg unna treet. Det har gått bra hittil ;-)

Skrevet

Nei, treet har de holdt seg unna heldigvis. Svigerfar reiv ned treet hos noen venner en nyttårsaften, men. Værste konsekvensen av det var at svigermor var illsint på ham etterpå!

Gjest Elextra
Skrevet

Uffda!

Men vi har et vanlig grantre, som har tyngdepunktet langt nede. Om et av skulle få det over seg får de seg nok en skikkelig overraskelse, men skadet blir de neppe.

Annonse

Gjest Ramina
Skrevet

Har jeg aldri gjort, og har ei heller hatt noen problemer med det.

Skrevet

Nei, det kunne ikke ramle meg inn å knytte fast juletreet.

Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut.

Vi har ikke hatt noe annet enn et 30 cm. høyt plastjuletre fram til nå, i år er første året vi har ordentlig stor edelgran. Grunnen til at vi har ventet er de to ville gutta vi har. Nå er de store nok til at vi kan ha juletre...

Gjest nei, aldri
Skrevet

Nei, det har vi aldri gjort.

Har alltid hatt ekte tre, skal endel til tror jeg før de klarer å velte det, barna har blitt forklart at de ikke skal leke ved juletreet, og de har hørt på oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...