Gå til innhold

Hater meg selv!!

Anbefalte innlegg

Gjest navnløs i dag

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gjør så forferdelige ting. Med kroppen. Vet ikke hvilke ord jeg skal bruke. KAN ikke si det. Men gjør - ting HAN gjorde. Trenger jo ikke ha det sånn lenger. HAN er borte. Han stoppet for over 20 år siden. Men jeg fortsetter. Jeg!!! Hater det!! Trodde jeg skulle klare å stoppe, nå som jeg har begynt å snakke om overgrepene. Skjønne litt mer. Så gjør jeg det igjen!!! Er som jeg blir han! Har makt!! Men HATER det. Vil ikke! Men gjør det alikevel! Vet ikke hva jeg skal gjøre! Vet jeg burde fortelle det til noen, men det går bare ikke!! Aldri! Men vil ikke gjøre dette mer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212277-hater-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnløs i dag og

Ikke hat deg selv!

En ANNEN gjorde fæle ting med deg.

Jeg kjenner deg ikke, men du er sikkert et flott menneske.

Vær glad i deg selv, det fortjener du!

:o)

Skulle ønske jeg klarte å la vær! Men hater den delen av meg som gjør dette! Prøver å forstå, men klarer ikke. Er som om jeg har tatt opp noe av han. Ikke bokstavlig, men - vet bare ikke hvordan jeg skal forklare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212277-hater-meg-selv/#findComment-1550412
Del på andre sider

Gjest ikke hat deg selv kjære du...

Skulle ønske jeg klarte å la vær! Men hater den delen av meg som gjør dette! Prøver å forstå, men klarer ikke. Er som om jeg har tatt opp noe av han. Ikke bokstavlig, men - vet bare ikke hvordan jeg skal forklare.

Du tar på deg skylden for noe andre har gjort.

Du er ikke den første som gjør det.

Men DU har ikke gjort noe galt!

Du har blitt utsatt for fæle ting som det tar tid og håndtere for å få stablet deg på beina igjen.

Vær sterk, tro på deg selv(det er nemlig ingen andre som gjør dette for deg)

Kanskje får du alldri "dritten" ut av kroppen, men du må bli sterk klare og heve deg over det og leve livet ditt bra med det.

Sånn er det, man må drasse med seg gode og årlige opplevelser i livet. Og du har vært uheldig. Skikkelig uheldig.

Men det viktigste er at du har ikke gjort noe galt! Det er faktisk et veldig stort poeng.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212277-hater-meg-selv/#findComment-1558798
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...