Gå til innhold

FU: Hvor mye gikk DU opp i jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• morsan

4

• muriel

3

• kaffepiken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg gikk NED én kilo i jula :-)

Siste gang jeg trente var vel 1. eller 2. uka i desember - fikk ikke tid etterpå. Så begynte grammene å forsvinne, og nå veier jeg en kilo mindre enn for to uker siden... På meg virker det bedre å ikke tenke på å gå ned - da forsvinner kiloene. Når jeg skal gå ned, sitter de mye hardere. Har spist mer enn vanlig i jula, men kanskje vært mer i aktivitet.

Satte meg som mål i september å gå ned 6 kilo til mars. Har klart fire av dem. Nå skal magen strammes opp og de to siste kiloene av før jeg resier til Lanzarote i midten av mars :-)

Annonse

Jeg har ikke vekt så jeg vet ikke hva jeg veier og det er heller ikke interrsant. Jeg antar at jeg ikke har gått opp noe i julen siden alle klærne sitter på samme måte før jul. Jeg føler at jeg veier akkurat så mye som passer for meg, så lenge jeg kommer inn i buksene mine i 28 eller 29 tommer er jeg fornøyd.

Annonse

Jeg har gjemt bort vekta med vilje. (Orker ikke nedturen.) Har ingen planer om å gå opp på den igjen før en gang i februar. Da tenker jeg at salatene framover har fått meg ned igjen.

I TV2 er det en som heter Roy Arne Salater. Jeg lurer på om han er vegetarianer.

fei1365380229

Sinnsykt mye :(

Jeg veier sikkert 2 kg mer nå enn på julaften, men det er ikke fordet jeg har gått opp 2 kg. Kroppen er full av vann etter alt for saltrik jul og masse vin. Regner med at vekten har stabilisert seg på vekten før jul i løpet av en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...