Gå til innhold

Trenger reklame for øyene: Madeira eller La Gomera?

Anbefalte innlegg

Gjest maibrud

Vi skal på bryllups reise og har bestemt oss for følgende : Enten Madeira eller La gomera.

Reisen finner sted i mai, og begge øyer har ca samme temperaturer da.

Men hvilken skal vi velge? Vikjenner ingen av dem, så er klare for råd...

Takk!!

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Har lenge drømt om å besøke La Gomera. En bitteliten spesiell øy, med sorte sandstrender!

Kuuuuuuult!

Spørs hva man liker da:-) Jeg tror La Gomera vil være en spesiell opplevelse, men har aldri vært der, så jeg vet ikke! :-)

Har kun vært på Madeira, så jeg kan ikke sammenligne. Og det er dritlenge siden jeg var der, så mye er sikkert forandret....

Men Madeira er veldig vakker og kjent for sin blomsterprakt. Øya har ikke strender, så bading foregår fra klipper, i havbasseng eller vanlige svømmebasseng.

det er også mange flotte steder å dra på turer for den som ønsker det - opp i høyden etc.

Og så var det veldig koselig i Fuunchal - blomstermarkedet, fiskemarkedet etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...