Gå til innhold

hvordan komme seg inn en armkrok?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Hvor lett er det for deg å krype inn i en manns armkrok uten at dere er et par? Hvordan er det med de du er interessert i? Hvordan er det med guttevenner? Noen ganger har jeg så lyst å krype inn i en manns armkrok, men jeg tør aldri å gjøre dette... Spesilet under en film er det koselig å ha en armkrok å sitte i. Og hvordan gjør du dette? Nærmer du deg sakte men sikkert åstedet? Spør du først? Hvaaaa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212375-hvordan-komme-seg-inn-en-armkrok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl

Uæh, sånt faller meg _ikke_ naturlig. Tror jeg hadde fått hetta hvis en mannlig venn begynte å dytte meg inn i armkroken sin! *angst*

føler at dette faller så mange andre naturlig...Trodde det var jeg som var unormal. Når jeg ser en film med venner og slikt er det alltid noen som sitter i hverandres armkroker...fatter bare ikke hvordan de får dette til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...