Gå til innhold

Mørk stripe på magen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lekkert, nei
Skrevet

etter graviditet. Når forsvinner denne. 3 mnd siden jeg fødte.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fødte for 7 1/2 mnd siden, og den vises enda.........

Skrevet

Jeg synes den stripen var kjempefin jeg, ble nesten lei meg da den forsvant! Husker riktignok ikke hvor lenge den kunne sees, 5-6 mnd kanskje?

Skrevet

Nå måtte jeg jammen meg sjekke om den brune stripa mi har forsvunnet (19 mnd siden siste fødsel). Jupp, den har forsvunnet sånn umerkelig. Husker iallefall at jeg kunne skimte den når lillebolla fylte ett år...

Den brune streken viser bare at du har gjort noe fantastisk: Båret fram et lite barn :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Stripa mi var ikke så voldsomt kraftig, og ble ganske fort borte etter fødselen.

Skrevet

5 mnd siden jeg fødte, og stripa er der. Synes det er helt OK.

Annonse

Skrevet

Jeg synes den stripa er så fin jeg og var litt lei meg for at jeg ikke fikk noen synlig stripe i mine svangerskap.

Skrevet

Jeg fødte for 7 1/2 mnd siden, og den vises enda.........

Min også!

7,5 måneder siden fødsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...