Gå til innhold

Mine siste timer i 20'årene!

Anbefalte innlegg

Ja, da er de straks unnagjort...

Det har vært:

Fint-Grusomt-Lykkelig-Trist-Ensomt-Sosialt-Frustrerende-Deilig-Kjedelig-Morsomt-Sexy-OK-Spennende-Krevende-Lekende lett........

I det hele tatt slik de bør være.

Jeg håper allikevel at dette neste blir MYE bedre!

TREDVEÅRENE - HER KOMMER JEG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212413-mine-siste-timer-i-20%C3%A5rene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare en ting:

Ingenting er som når du runder 30!

Har aldri hatt det bedre, aldri hatt det morsommere, aldri hatt det mer intenst, aldri hatt det mer kongebra! *s*

...som etter at jeg rundet 30.

:-D

Gratulerer med dagen da!

Takk!!!!!!

Jammen godt å høre. =;)

Det høres så voksent ut: Jeg er 30 år... (SNART)

Hihi

Takk!!!!!!

Jammen godt å høre. =;)

Det høres så voksent ut: Jeg er 30 år... (SNART)

Hihi

Jeg grudde meg til jeg ble 30...fikk helt noia av tanken...

Men hadde jeg hatt den minste anelse om hvor bra det ville bli, hadde jeg IVRET etter at dagene gikk fortere! ;-)

Har aldri hatt det bedre!

(og jeg rundet 32 for ikke så lenge siden)

Annonse

Ja, jeg blir 30 jeg og!

Skal du ha fest?

Nei, har hatt en slags fest.

Men av ulike årsaker ble det ikke helt som det skulle!

Men, men. Jeg liker det uten så masse oppmerksomhet, så en rolig feiring med gode venner er det som gjør meg gladest!

Du da?

Gjest svaksterk

Nei, har hatt en slags fest.

Men av ulike årsaker ble det ikke helt som det skulle!

Men, men. Jeg liker det uten så masse oppmerksomhet, så en rolig feiring med gode venner er det som gjør meg gladest!

Du da?

Jeg liker det også rolig, skal ut på cafe med venner imorgen.

Men tenkte å ha en kombinert 30 års dag/innflyttingsfest i februar :) Det blir første gangen jeg har dratt i gang bursdagsfest for meg selv, så det blir nok bra.

Kjedelig at festen ikke ble som forventet da.

Jeg tror 30 årene ofte blir veldig bra jeg! Man er liksom *tryggere* enn i 20 årene. :)

Annonse

Jeg liker det også rolig, skal ut på cafe med venner imorgen.

Men tenkte å ha en kombinert 30 års dag/innflyttingsfest i februar :) Det blir første gangen jeg har dratt i gang bursdagsfest for meg selv, så det blir nok bra.

Kjedelig at festen ikke ble som forventet da.

Jeg tror 30 årene ofte blir veldig bra jeg! Man er liksom *tryggere* enn i 20 årene. :)

Ja, for ikke snakke om alt som forhåpentligvis kommer til å hende for de av oss uten familie og barn!?

Det er store saker!

Det er derfor det er litt skummelt også, hva om det blir feil, liksom?

Kos deg på kafé i morgen og med festen i februar.

Skremmende med fest for seg selv, da blir man litt "ansvarlig" og får masse fokus.

Ja, for ikke snakke om alt som forhåpentligvis kommer til å hende for de av oss uten familie og barn!?

Det er store saker!

Skremmende med fest for seg selv, da blir man litt "ansvarlig" og får masse fokus.

Jeg trodde du hadde to barn, jeg? *klø seg i hodet*

Gjest svaksterk

Det er store saker!

Ja, det blir spennende!

Samtidig merker jeg at jeg er mer *bevisst* på hva jeg vil ha og ikke ha nå enn jeg var tidligere. Erfaring gjør at man tydeligere kan *plukke ut* hva man liker og ikke liker. Større sjanse for å ikke ta feil mao ;-)

Legger ikke altfor mye i festen, så jeg håper nervene holder seg i balanse! :) Litt middag til noen utvalgte. Og Irish coffee er et must! Ellers får de holde seg med drikke selv tror jeg.

Håper du får en fin dag i morgen da, har du noen planer? :)

Ja, det blir spennende!

Samtidig merker jeg at jeg er mer *bevisst* på hva jeg vil ha og ikke ha nå enn jeg var tidligere. Erfaring gjør at man tydeligere kan *plukke ut* hva man liker og ikke liker. Større sjanse for å ikke ta feil mao ;-)

Legger ikke altfor mye i festen, så jeg håper nervene holder seg i balanse! :) Litt middag til noen utvalgte. Og Irish coffee er et must! Ellers får de holde seg med drikke selv tror jeg.

Håper du får en fin dag i morgen da, har du noen planer? :)

Nei, tar det litt som det kommer. Skal nok ut og spise litt tenker jeg, med mine beste venner.

Det eneste jeg ønsker meg, er en fin dag å se tilbake på og gjøre AKKURAT det jeg vil aller mest!

Gjest svaksterk

Nei, tar det litt som det kommer. Skal nok ut og spise litt tenker jeg, med mine beste venner.

Det eneste jeg ønsker meg, er en fin dag å se tilbake på og gjøre AKKURAT det jeg vil aller mest!

Håper du får det! :)

God natt, og lykke til med dagen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...