Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har over en uke blitt plaget av elveblest. Det begynte med noen røde prikker på armene, men de 2 siste dagene har det blusset kraftig opp. (munn,hender,føtter,øyner) og kløe går over i smerte. Jeg har hatt dette før i små doser . Sist jeg hadde et stort angrep var i mars 2004. Da fikk jeg kortisontabbeletter, kaan jeg benytte disse nå også? Håper på raskt svar da dette ikke er behagelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212466-elveblest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristin_2006

hei, jeg ville ikke tatt de kortisontablettene, de kan være for gamle (evt få tak i noen nye!) jeg hadde et stort utslag jeg også for en tid siden, jeg begynte da på allergitabletter som jeg fikk av legen(kerstine, aerius, o.l fåes oxo noe på apoteket i mild form) som jeg tok 3 gng i døgnet, dvs morgen, dag, kveld. og i tillegg dusjet jeg med lunket vaann, og spiste kunn ris, og rein kylling. etterhvert begynte jeg så småt med andre mat varer, for å sjekke hva jeg var allergisk for. Brukte ikke noe form for såpe/shampo/parfyme eller noe.

ellerså må du nesten bare ta tiden til hjelp...

go bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212466-elveblest/#findComment-1560387
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...